Στην πραγματικότητα οι περισσότερες διαφημίσεις που αντικρίζουμε στηρίζονται σε ένα ψέμα.. Θα εκπλαγείτε μόλις δείτε τι παραπλανητικά κόλπα χρησιμοποιούν οι διαφημιστές προκειμένου να μας κάνουν να ”ξετρελαθούμε” για ένα προϊόν.
Συλλέξαμε για εσάς, 15 κόλπα που χρησιμοποιούν ο φωτογρα΄φοι στις διαφημίσεις και σίγουρα θα σας εκπλήξουν!
Ένα αποσμητικό χώρου κάνει τα φρούτα γυαλιστερά!
photos credit: eastnews/pexels/pexels
Τα φρούτα λάμπουν πάντα στις διαφημίσεις. Δεν απαιτούνται ειδικά εργαλεία – μόνο ένα αποσμητικό σπρέι για να προσθέσει τη λάμψη στα φρούτα. Μερικοί στυλίστες τρόφιμων χρησιμοποιούν επίσης και λακ.
Δείτε ακόμη: Η ελλληνικη διαφήμιση που θα σε κάνει να λιώσεις!
Λάδι κινητήρα αντί για σιρόπι σφενδάμου
photo credit: gigabiting
Οι τηγανίτες απορροφούν το πραγματικό σιρόπι πολύ γρήγορα στις φωτογραφίες, έτσι ώστε οι φωτογράφοι να το αντικαθιστούν με λάδι κινητήρα. Ένα άλλο τέχνασμα είναι οτι καλύπτουν τις τηγανίτες με σπρέι που αποκρούει το νερό δημιουργώντας ένα ένα προστατευτικό στρώμα.
Σιρόπι γλυκόζης για τα κινέζικα noodles
photo credit: confiseur/eastnews
Χρειάζονται λίγα λεπτά για να μαγειρέψουμε τα noodles , αλλά στεγνώνουν γρήγορα, ώστε οι διαφημιστές καλύπτουν το πιάτο με σιρόπι γλυκόζης (που χρησιμοποιείται συνήθως για τα γλυκά).
Τα μπιφτέκια Burger είναι χρωματισμένα με βερνίκι παπουτσιών
photo credit: wikipedia/eastnews
Τα μπουρεκάκια burger είναι σχεδόν ωμά στη διαφήμιση και ψήνονται μερικά δευτερόλεπτα για να μείνουν μεγάλα και ζουμερά. Οι φωτογράφοι τα χρωματίζουν με βερνίκι παπουτσιών δημιουργώντας σημάδια σχάρας κάνοντας τα να φαίνονται ζουμερά.
Η γλυκερίνη διατηρεί τα θαλασσινά φρέσκα
photo credit: depositphotos/pixabay
Τα θαλασσινά χάνουν την όμορφη παρουσίασή τους πολύ γρήγορα. Για να τα κρατήσετε φρέσκα και ζουμερά, οι φωτογράφοι βάζουν ένα μείγμα από νερό και γλυκερίνη.
Στην πραγματικότητα οι περισσότερες διαφημίσεις που αντικρίζουμε στηρίζονται σε ένα ψέμα
Χαρτόνι στο εσωτερικό του κέικ
photo credit: svpressa
Για να διατηρήσουν το κέικ ζουμερό, οι φωτογράφοι βάζουν χαρτόνι και το στερεώνουν με τις οδοντογλυφίδες. Χρησιμοποιούν το ίδιο κόλπο με τα σάντουιτς και τα burger στη διαφήμιση.
Υγρό σαπούνι δημιουργεί αφρό
photo credit: wikimedia/eastnews
Για να τραβήξουν μια φωτογραφία από το γάλα,το καφέ ή τη μπύρα, οι φωτογράφοι προσθέτουν υγρό σαπούνι. Δημιουργεί ένα σταθερό αφρό που φαίνεται φυσικός και ελκυστικός.
Δείτε ακόμη: Παιδική παχυσαρκία: Η διαφήμιση που σοκάρει
Πουρές πατάτας αντί του παγωτού
photo credit: pixabay/depositphotos
Το παγωτό λιώνει πολύ γρήγορα κάτω από τα ζεστά φώτα στο στούντιο. Ως εκ τούτου, οι φωτογράφοι αντικαθιστούν το παγωτό με χρωματιστό πουρέ πατάτας ή μια πάστα από άμυλο, ζάχαρη άχνη, με σιρόπι καλαμποκιού, λίπος, και άλλα εξαρτήματα.
Κρέμα ξυρίσματος αντί για σαντιγύ
photo credit: wikipedia/pexels
Σε αντίθεση με τη σαντιγί, η κρέμα ξυρίσματος δεν λιώνει, και αυτό είναι ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι φωτογράφοι. Το μόνο που χρειάζεται για να μας υπενθυμίζουν συνεχώς οτι το “γλυκό” δεν είναι πραγματικό.
Πλαστικά παγάκια
photo credit: amazon/eastnews
Ο πάγος λιώνει πολύ γρήγορα κάτω από τον εξοπλισμό του φωτισμού, έτσι ώστε οι φωτογράφοι χρησιμοποιούν κύβους με πλαστικά στα αναψυκτικά.
Κόλλα αντί για γάλα
photo credit: justataste
Τα δημητριακά απορροφούν γρήγορα το γάλα και βυθίζονται στον πυθμένα. Έτσι οι φωτογράφοι αντικαθιστούν το γάλα με τη λευκή κόλλα. Έτσι, τα δημητριακά παραμένουν στην επιφάνεια και κρατούν την αρχική τους μορφή.
Δείτε ακόμη: Μην τιμωρείτε τον εαυτό σας γιατί δεν είναι τέλειος σύμφωνα με τα πρότυπα της διαφήμισης.
Αφρώδη ποτά με αντιόξινα
photo credit: wikimedia/eastnews
Οι φυσαλίδες διοξειδίου του άνθρακα στα αναψυκτικά εξαφανίζονται γρήγορα. Ως εκ τούτου, οι φωτογράφοι προσθέτουν αντιόξινα . Η ανάμειξη του ανθρακούχο νερού με τα αντιόξινα προκαλεί μια χημική αντίδραση εξουδετέρωσης, και οι φυσαλίδες επανεμφανίζονται.
Κοτόπουλο γεμιστό με χαρτί κουζίνας
photo credit: eastnews/depositphotos
Το κοτόπουλο στη διαφήμιση δεν είναι μαγειρεμένο στη σχάρα. Υποβάλλεται σε μια ελάχιστη θερμική επεξεργασία και στη συνέχεια ζωγραφίζεται. Για να προσθέσουν όγκο, οι φωτογράφοι το γεμίζουν με χαρτί κουζίνας και το ράβουν.
Οι σάλτσες παρασκευάζονται με κερί
photo credit: amazon/depositphotos
Για να δημιουργήσουν την τέλεια συνοχή, οι φωτογράφοι προσθέτουν λιωμένο κερί διαφορετικών χρωμάτων στις σάλτσες.
Τεχνητός ατμός
photo credit: youtube/eastnews
Ο ατμός κάνει τα τρόφιμα στη διαφήμιση να φαίνονται τόσο νόστιμα. Στην πραγματικότητα, δεν είναι ζεστά. Εκτός από το Photoshop, οι φωτογράφοι έχουν άλλους τρόπους να δημιουργήσει ατμό:
- Ένας ατμοκαθαριστής – περνάει πάνω από το φαγητό για να κάνει το φαγητό να βγάζει “καπνό”
- Οι φωτογράφοι βάζουν μπάλες βαμβακιού με νερό στο φούρνο μικροκυμάτων . Στη συνέχεια, τις τοποθετούν μέσα στο πιάτο, δημιουργώντας λίγα λεπτά ατμού για τις φωτογραφίες.
- Με μια ειδική συσκευή προσομοίωσης ατμού.
Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για να μάθετε περισσότερα. Ποιος θα πίστευε ότι στα γυρίσματα μια ψητή πατάτα δεν ήταν αληθινή;
Πηγή: brightside.meΕιδήσεις σήμερα
- Χρήστος Μάστορας : H ταινία Στέλιος Καζαντζίδης είναι ο λόγος που ανακάλυψε πως έχει ΔΕΠΥ
- Ανάκληση σε μπισκότα – Εντοπίστηκαν μεταλλικά κομμάτια
- Ο Γιώργος Ζώλης μας δίνει την καλύτερη συνταγή για μελομακάρονα
- Grand hotel : Ο Ρήγας κλέβει το μωρό της Ελένης για να μπορέσει να την εκδικηθεί
- Η Γη της Ελιάς : Τελικά όντως θέλει να τους εκδικηθεί – Η Αριάδνη βλέπει τον Κουράκο να κοιτά με λατρεία την Ιουλία