Στην Ελλάδα και φέτος αναμένεται υψηλή η συμμετοχή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου
Στις 23 Νοεμβρίου 2018 φυσικά ημέρα Παρασκευή, θα πραγματοποιήσουν στην χώρα μας και φέτος οι επιχειρήσεις λιανικής την Black Friday 2018, με μεγάλες εκπτώσεις για το καταναλωτικό κοινό και με προσφορές σε όλο το φάσμα της αγοράς
Δείτε ακόμα: Πότε ξεκινούν οι εκπτώσεις του φθινοπώρου 2018 – Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Την τιμητική τους θα έχουν όπως κάθε χρόνο τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών ενώ από πέρσι μπήκαν στο παιχνίδι και επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων. Πέρσι όπως προέκυψε από δειγματοληπτική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε τυχαίο δείγμα επιχειρήσεων των κλάδων που συμμετείχαν στην Black Friday, δηλαδή επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, αθλητικών ειδών και παιχνιδιών σημείωσαν άνοδο των πωλήσεων.
Επίσης σημειώνεται ότι όσοι διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα- κυρίως καταστήματα ηλεκτρικών ειδών- σημείωσαν αύξηση του τζίρου τους τη συγκεκριμένη ημέρα. Γενικότερα, όπως προκύπτει από την έρευνα, η πρακτική της «Black Friday» κατέχει θετικό αντίκτυπο όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν τη συγκεκριμένη μέρα στην πλειονότητα των εμπορικών καταστημάτων.
Δείτε ακόμα: Σχολεία: Τι θα ισχύσει για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου;
Πρακτικά η εισροή μεγαλύτερου αριθμού πελατών αντιστάθμισε το ποσοστό των εκπτώσεων που πραγματοποίησαν τα καταστήματα. Τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται σε είδη οικιακού εξοπλισμού και ειδών τεχνολογίας, είναι εκείνα που ωφελήθηκαν περισσότερο και εν συνεχεία οι επιχειρήσεις του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης.
Παρ’ όλο που οι πωλήσεις κινήθηκαν σε ικανοποιητικά επίπεδα την Black Friday, σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες, ο εμπορικός κόσμος στην πλειονότητά του κρίνει τη συγκεκριμένη πρακτική αρνητικά.
Δείτε ακόμα: Μέτρα για τα ανεμβολίαστα παιδιά στα σχολεία ζητούν οι παιδίατροι
Κι αυτό γιατί, τα οφέλη που αποκομίζουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, πολυεθνικές και αλυσίδες είναι σαφώς μεγαλύτερα από εκείνα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ίσως αυτός να είναι και ο κυριότερος λόγος που εμπορικός κόσμος έρχεται αντίθετος με τέτοιου είδους πρακτικές.
Από τα καταστήματα που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρθηκαν ποιοτικά τα παρακάτω σχόλια σχετικά με την πρακτική της Black Friday.