Τι μπορεί να γίνονται τα προϊόντα πολυτελείας που μένουν απούλητα; Η Burberry πάντως τα κάνει… στάχτη και μπούρμπερη.
Οπως έγινε γνωστό, η Burberry κατέστρεψε προϊόντα αξίας πάνω από 28 εκατ. λιρών φέτος για να μην τα αγοράσουν… λάθος άνθρωποι, η «πλέμπα»!
Λόγω της ύφεσης, τα τελεταία δύο χρόνια η Burberry καταλήγει με μεγάλο στοκ απούλητων προϊόντων, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Συνολικά, τα τελευταία 5 χρόνια έχουν καταστραφεί προϊόντα Burberry αξίας πάνω από 90 εκατομμύρια λίρες αποκαλύπτουν τα στοιχεία, τα οποία κάνουν και τους μετόχους της επιχείρησης να δυσανασχετούν, απορρώντας γιατί δεν διατέθηκαν στην αγορά ξανά