Close

Coca-Cola : Η αλλαγή στην Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση για το 2024 που ξεσήκωσε τους θεατές

Coca-Cola : Η αλλαγή στην Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της για το 2024 που ξεσήκωσε τους θεατές

Η Coca cola κυκλοφόρησε τελικά την  χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της όπως κάθε χρόνο και οι θεατές ξεσηκώθηκαν στα social media

Oι καταναλωτές αλλά και οι λάτρεις των χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων έχουν έγιναν έξαλλοι  καθώς  έμαθαν ότι η εορταστική διαφήμιση της Coca-Cola για το 2024 έγινε με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης  αλλά και μέσα σε όλα αυτά δεν υπάρχει  και ο Άγιος Βασίλης.

Η  διαφήμιση «Holidays Are Coming» ξεκίνησε για πρώτη φορά το 1995 και από τότε  σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Παρόλα αυτά  το φετινό κλιπ των 15 δευτερολέπτων έχει δυσανασχετήσει τους καταναλωτές – κυρίως για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Τεχνητή νοημοσύνη: Σε κίνδυνο θέσεις εργασίας  Ποιοι τομείς απειλούνται

Το κλιπ δείχνει έναν στόλο από φορτηγά της Coca-Cola να καταφθάνουν σε ένα χιονισμένο τοπίο, ενώ ένας άνδρας παραδίδει ένα μπουκάλι του ποτού σε μια αόρατη φιγούρα με λευκά μανίκια, που υποτίθεται ότι είναι ο Άγιος Βασίλης – αν και, δεν εμφανίζεται πλήρως.

Ο Javier Meza, επικεφαλής μάρκετινγκ της Coca-Cola στην ΕΕ, δήλωσε ότι η εταιρία θέλει να προσαρμοστούν στη «σημερινή εποχή» δίνοντας βάση στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Τεχνητή Νοημοσύνη : Προβλέπει τι θα ζήσουμε το 2025

«Η εντολή ήταν να φέρουμε το Holidays Are Coming στο παρόν και στη συνέχεια διερευνήσαμε την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο για κάτι καλύτερο», δήλωσε στο Marketing Week.

Όμως η απόφαση δεν άρεσε σε κάποιους  χρήστες του X/Twitter που μοιράστηκαν τις απόψεις τους για το remake της παραδοσιακής διαφήμισης.

 

Ένας από αυτούς είπε «τρομοκρατημένος και αηδιασμένος» από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, προσθέτοντας: «Τι είναι αυτό το τερατούργημα της τεχνητής νοημοσύνης; Ήταν τόσο δύσκολο να χρησιμοποιήσετε πραγματικούς ανθρώπους;»

Ένας άλλος διερωτήθηκε: «Πώς αφήνουμε να συμβεί αυτό; Απαράδεκτο».

Και αυτη είναι η πρώτη διαφήμιση! Αισθητές οι διαφορές δεν νομίζετε;