Η γνωριμία τους και η φιλία τους μετράει χρόνια. Φέτος συναντιούνται ξανά για να δώσουν ένα μήνυμα ελπίδας
Πάντα ευαισθητοποιημένη απέναντι στη σημασία της πρόληψης όσον αφορά στην υγεία, η Ελληνίδα πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, Ελένη Μενεγάκη, φοράει για 4η χρονιά το ροζ βραχιόλι της Estée Lauder, σήμα κατατεθέν της Εκστρατείας. Η αγαπημένη παρουσιάστρια, που το κοινό την ακολουθεί με αγάπη περισσότερο από δύο δεκαετίες, μαζί με τον Δούκα Χατζηδούκα, που σχεδιάζει το Pink Ribbon Bracelet για 12 συναπτά έτη, στέλνουν το τόσο απλό αλλά και τόσο σημαντικό μήνυμα πως «Η πρόληψη σώζει ζωές».
«Κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της καμπάνιας και η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητική που δεν θα μπορούσα να μη συμμετάσχω και φέτος. Όλα αυτά τα χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία που μας δίνει το «Άλμα Ζωής», η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν προκειμένου να προστατεύσουν τον οργανισμό τους» λέει στο People η Ελένη Μενεγάκη. Όπως εξηγεί, «Μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού προσπαθούμε μαζί με το “Άλμα Ζωής” και την Estée Lauder να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που, όταν τηρούνται, σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση».
Η Ελένη και ο Δούκας συναντήθηκαν πριν από λίγες εβδομάδες στο στούντιο, όπου έγινε η φωτογράφιση της νέας καμπάνιας. Χαρούμενη και πιο λαμπερή από ποτέ, λίγο πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές της, η ωραία Ελένη, υπέρκομψη μέσα στο υπέροχο ροζ κοστούμι της, φόρεσε το νέο ροζ βραχιολάκι του Δούκα και πόζαρε για καλό σκοπό στο φακό του διεθνή έλληνα φωτογράφου Δημήτρη Σκουλού.
Η ίδια, μιλώντας στις κάμερες τον περασμένο Οκτώβριο, όταν το Hilton έγινε σύμβολο ελπίδας και φωταγωγήθηκε στα ροζ (συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρόγραμμα Φωταγώγηση Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων ανά τον κόσμο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού), είχε εξηγήσει πως από τότε που έγινε μητέρα προσέχει περισσότερο την υγεία της, πρώτα από όλα για να τη βλέπουν γερή και δυνατή τα παιδιά της. «Τα παιδιά μου είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Είναι πάνω από όλα. Είναι το κομμάτι της ζωής μου που ουσιαστικά με άλλαξε και με έκανε να σκέφτομαι πριν από εμένα άλλες ζωούλες. Γι’ αυτό προσπαθώ να προστατεύω τον οργανισμό μου, μέσα από τη σωστή διατροφή, με το να μην ξενυχτάω –που δεν αντέχω, αλλά και να άντεχα θα το απέφευγα!–, ώστε να είμαι γερή και δυνατή. Τα παιδιά μου, πέρα από το να με έχουν κοντά τους, θέλω να με βλέπουν και δυνατή» είχε πει.
Όπως τονίζει, τα τελευταία χρόνια έχει αποφασίσει να κάνει κάθε χρόνο στα γενέθλιά της ένα πολύ σημαντικό δώρο στον εαυτό της. «Επιλέγω να κάνω τη μαστογραφία μου κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μου. Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου. Και θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μην το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι, που πολλές φορές ξεχνιόμαστε ή το παραμελούμε. Για αυτό, αν κάθε χρόνο ορίσουμε την ημέρα των γενεθλίων μας ως αυτή που κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο ή κλείνουμε το ραντεβού με το γιατρό μας, μπορούμε να το πετύχουμε» λέει.
Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder το 1992, όταν συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν από άγνοια ή φόβο για τον καρκίνο του μαστού, την ίδια στιγμή που έρευνες της εποχής αποδείκνυαν πως ο καρκίνος του μαστού είναι κατά 98% ιάσιμος, εφόσον διαγνωσθεί έγκαιρα. «Την ίδια χρονιά, το 1992, η Evelyn Lauder δημιούργησε το ροζ κορδελάκι, ένα παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους. «Το κορδελάκι αυτό είναι η βασική μου έμπνευση για τη δημιουργία όλων των Pink Ribbon Bracelet που έχω σχεδιάσει μέχρι σήμερα» λέει στο People ο Δούκας Χατζηδούκας.
Μάλιστα, ο Δούκας είχε την τύχη να γνωρίσει την Evelyn Lauder στα πρώτα χρόνια της συνεργασίας του με την Estée Lauder Companies. «Το 2011 είχα την τιμή να τη συναντήσω και να με ξεναγήσει στην ειδική πτέρυγα “Evelyn H. Lauder”, την οποία είχε δημιουργήσει στο νοσοκομείο Memorial. Στη διάρκεια της συνάντησής μας με έπεισε για το όραμά της να προσφέρει στις γυναίκες που ζουν την εμπειρία του καρκίνου του μαστού καλύτερη ζωή μέσα από τη γνώση και τη φροντίδα του σώματός τους».
Το Pink Ribbon Bracelet του 2016 θα είναι διαθέσιμο από τις 20 Σεπτεμβρίου σε όλα τα σημεία πώλησης Estée Lauder. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατίθενται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα. Ποια είναι, όμως, τα χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου Pink Ribbon Bracelet; «Το φετινό βραχιόλι αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας με διακοσμητικό γαζί πυρογραφίας. Έχει μεταλλικό κούμπωμα light-gold φινιρίσματος, που απεικονίζει τρισδιάστατο βουλοκέρι με ανάγλυφο το μήνυμα της εκστρατείας “Τοgether we are stronger”» αποκαλύπτει.
Η δράση του συλλόγου «Άλμα Ζωής»
Ο μη κερδοσκοπικός σύλλογος αποτελείται από εθελόντριες γυναίκες που έχουν βιώσει ή βιώνουν τον καρκίνο του μαστού. Στόχος τους είναι να στηρίζουν τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν το κοινό για τη σημασία της πρόληψης. Η τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης του συλλόγου είναι 210-8253253.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
πηγη:protothema.gr
Ειδήσεις σήμερα
- Ανακαλείται κατεψυγμένη πίτσα μετά από εντοπισμό επικίνδυνου μικροβίου
- Μερομήνια 2024 – 2025 : Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά με χιόνια και πολικό ψύχος
- Φως στο Τούνελ : Μελάνιαζε και τέζα- Η κυνική μαρτυρία της Μουρτζούκου – Τα ψέματα και οι αντιφάσεις
- Η Γη της Ελιάς : O Ιπποκράτης έδιωξε τα αδέρφια Βαρώτσου από τη Μάνη
- Οδηγός γενικής καθαριότητας για να αστράψει το σπίτι σου πριν στολίσεις για τα Χριστούγεννα