Σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητο δεν θα βρούμε το χειρόφρενο που όλοι γνωρίζουμε. Στη θέση του υπάρχει ένα διακόπτης.
Δείτε επίσης: 7 συμπτώματα που μαρτυρούν ότι το παιδί πάσχει από μηνιγγίτιδα
Η αίσθηση είναι πως σιγά σιγά το χειρόφρενο με την κλασική του μορφή συναντάται σε όλο και πιο λίγα καινούργια μοντέλα. Η αίσθηση αυτή επιβεβαιώνεται και από μια έρευνα της βρετανικής CarGurus σε 32 συνολικά κατασκευαστές.
Από την έρευνα αυτή λοιπόν προκύπτει πως τα χειρόφρενα με τη ντίζα που ξέρουμε αντικαθίστανται συνεχώς από τα καινούργια ηλεκτρικά, που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται από διακόπτη. Το οποίο πλέον διαθέτει το 63% των καινούργιων αυτοκινήτων που πωλούνται στη Μεγάλη Βρετανία.
Από πλευράς κατασκευαστών στο κλασικό χειρόφρενο εξακολουθούν να επιμένουν σε όλα τους τα μοντέλα οι Dacia και Suzuki. Αντίθετα το έχουν βγάλει τελείως από τη γκάμα τους οι Mercedes, Audi, Lexus, Porsche, Jaguar και Land Rover. Ο λόγος για αυτό είναι ο χώρος που εξοικονομείται, η δυνατότητας αυτόματα απεμπλοκής τους αλλά και η λειτουργία hill hold -αποτροπή κύλισης του αυτοκινήτου προς τα πίσω σε ανηφόρα- που διαθέτουν.
Δείτε επίσης: Απίστευτο! Πώς ένα ζευγάρι παπούτσι προκάλεσε χάος σε αεροδρομιο
Ενδιαφέρον είναι πως στην έρευνα γίνεται λόγος και για την καλύτερη αισθητική του διακόπτη του ηλεκτρικού χειρόφρενου που, όπως και το κλασικό με την ξεπερασμένη και ογκώδη λαβή, πιάνει στους πίσω τροχούς.
Ειδήσεις σήμερα
- Πασίγνωστη Ελληνίδα τραγουδίστρια ξυλοκοπήθηκε άγρια από την σύζυγο της κρυφής της σχέσης
- Αμαλιάδα : Η Ειρήνη προσπαθούσε να κάνει Λευκούς Γάμους με Πακιστανούς
- Γιώργος Αγγελόπουλος : Περπάτησε ξυπόλυτος 8 ολόκληρα χλμ για να πάει στην Παναγία (βίντεο)
- Άγιος Έρωτας : Δώσε μου την Χριστίνα και καθάρισες – Η Χυδαία απαίτηση του Βλάσση
- Χριστουγεννιάτικα σοκολατάκια με 6 υλικά