Όλοι μας ξέρουμε ότι οι διαφημίσεις έχουν κατασκευαστεί έτσι, για να πείσουν τον καταναλωτή – δηλαδή εμάς – να αγοράσουμε το προϊόν που προωθούν. Όμως, οι περισσότεροι από εμάς υποστηρίζουν, ότι δεν πέφτουν θύματα των διαφημίσεων. Παρόλα αυτά, ακόμη και αυτοί που πιστεύουν ότι δεν μπορούν να επηρεαστούν από τις διαφημίσεις, νιώθουν πεινασμένοι κάθε φορά που βλέπουν στις τηλεοράσεις τους ένα ζουμερό μπιφτέκι ή έχουν μια έντονη επιθυμία για καφέ, όταν βλέπουν έναν αχνιστό φρέσκο καφέ, σε κάποια διαφήμιση.
Ποια είναι όμως τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες στον τομέα της διαφήμισης, για να καταφέρουν να πείσουν όλους εμάς, να αγοράσουμε τα προϊόντα τους; Μερικά έξυπνα κόλπα τα οποία δεν φανταζόμασταν ότι υπήρχαν.
Για ποιο λόγο τα burgers στις διαφημίσεις φαίνονται πιο λαχταριστά από ότι στην πραγματικότητα και πως γίνεται, τα μαλλιά των μοντέλων να είναι τόσο μεταξένια ενώ τα δικά μας όχι, παρόλο που αγοράσαμε το σαμπουάν της διαφήμισης. Δείτε παρακάτω:
Οι ευσυνείδητες αλυσίδες fast food χρησιμοποιούν πραγματικά μπέργκερ στις διαφημίσεις τους αλλά…
Είναι διαφορετικά από αυτά που παίρνουμε συνήθως στα εστιατόρια fast food. Αυτό συμβαίνει επειδή όλα τα συστατικά σε αυτά τα μπιφτέκια “διευθετούνται” με τέλειο τρόπο. Τα μεγάλα Mac που χρησιμοποιούνται για φωτογράφηση μαγειρεύονται στο φωτογραφικό στούντιο, από τα ίδια υλικά με αυτά που καταναλώνουμε κι εμείς όταν τα αγοράζουμε. Το μυστικό είναι ότι τα συστατικά εμφανίζονται με τέτοιο τρόπο ώστε ο θεατής να μπορεί να τα δει καθαρά. Έτσι, μερικά υλικά μετακινούνται λίγο προς τα πίσω και ο φωτογράφος μπορεί να προσθέσει λίγο περισσότερο κέτσαπ ή να λιώσει κάποια επιπλέον τυριά.
Η υπεύθυνη τροφίμων, Μαρία Βαλεντίν, ισχυρίζεται ότι δεν χρησιμοποιούν βρώσιμες ουσίες για να κάνουν το φαγητό να μοιάζει καλύτερο, γιατί θεωρείται μια ανήθικη και ξεπερασμένη προσέγγιση. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι πελάτες θέλουν φυσικά να παραγγείλουν το προϊόν που είδαν στην τηλεοπτική τους οθόνη, έχοντας ακριβώς την ίδια εμφάνιση.
Οι φωτογράφοι χρησιμοποιούν άψητο φαγητό όταν φωτογραφίζουν για εστιατόρια fast food.
Η επιμελήτρια τροφίμων Ellie Stern, όσων αφορά την εικόνα τους, αποκαλύπτει ότι προτιμά να δουλεύει με μπιφτέκια τα οποία δεν είναι καλοψημένα. Αυτό το trick τα κάνει να φαίνονται πιο ζουμερά στις διαφημιστικές φωτογραφίες και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Ο αφρός στους καφέδες των διαφημίσεων φτιάχνεται συνήθως με φίλτρο ενυδρείου.
Στο παρελθόν μπορεί να έχετε ακούσει ότι ο απολαυστικός αφρός που βλέπετε στις τηλεοπτικές διαφημίσεις των αλκοολούχων ποτών δημιουργείται με μη βρώσιμα υλικά όπως τα απορρυπαντικά πλυντηρίου και πιάτων. Δεν γνωρίζουμε αν αυτή η εκδοχή ισχύει, όμως σίγουρα δεν είναι πολύ…αποτελεσματική αν ο ηθοποιός τις διαφήμισης πρέπει να γευτεί μια γουλιά από τον καφέ του.
Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν, ο αφρός του καφέ αποτελείται από στιγμιαίο καφέ και παράγεται μέσα από φίλτρο ενυδρείου. Στη συνέχεια, ο στυλίστας χρησιμοποιεί μια σύριγγα για να απαλλαγεί από μερικές φυσαλίδες ή να προσθέσει λίγες περισσότερες. Αυτή είναι μια πολύ επίπονη και λεπτή δουλειά!
Το τσάι γίνεται πιο χρωματιστό μέσα από χρωστικές τροφίμων και προσθέτουν σε αυτό αλκοόλ.
Το τσάι βράζεται σε νερό το οποίο περιεχέι χρωστικές τροφίμων σε καφέ και κόκκινες αποχρώσεις. Στη συνέχεια, οι στιλίστες τροφίμων στεγνώνουν τα φύλλα τσαγιού με πιστολάκι για τα μαλλιά και τα βάζουν σε αλκοόλ. Αυτό βοηθά τα φύλλα τσαγιού να απαλλαγούν από το χρωστικές των τροφίμων πιο γρήγορα και να δημιουργήσουν το αποτέλεσμα “ζυθοποιίας”. Για να κάνουν τα φύλλα τσαγιού να κινούνται με ένα όμορφο “χορευτικό” τρόπο, οι στιλίστες χρησιμοποιούν μια ειδική έλικα στο κατώτατο σημείο του βραστήρα.
Το νερό στη κατσαρόλα δεν βράζει πραγματικά.
Εάν το νερό στις φωτογραφικές και τηλεοπτικές διαφημίσεις έβραζε στη πραγματικότητα, τότε ο ατμός θα πήγαινε πολύ γρήγορα στη κάμερα του φωτογράφου και θα δυσκόλευε πολύ τη δουλειά του. Επίσης ο σκηνοθέτης μπορεί να θελήσει να ξαναγυρίσει μερικές σκηνές και αν το νερό βράζει στη πραγματικότητα τότε μπορεί να εξαντληθεί γρήγορα ή να κάψει κάποιον από τους ηθοποιούς.
Έτσι δημιουργείται το φαινόμενο “βραστού νερού” με ειδικό συμπιεστή που αντλεί αέρα μέσα στο νερό μέσω σωλήνων που συνδέονται με τον πυθμένα της λεκάνης.
Ο ατμός που βλέπουμε στα πιάτα των φαγητών δημιουργείται με μηχάνημα ομίχλης.
Ο πάτος του πιάτου αφαιρείται και το υπόλοιπο τοποθετείται σε πλαστικό κουτί με οπές και μηχανή ομίχλης μέσα σε αυτό. Στη συνέχεια ο στυλίστας βάζει φαγητό στο πιάτο. Ο σκηνοθέτης προσθέτει την ομίχλη με τη βοήθεια τηλεχειριστηρίου και μέσα από αυτό μπορεί να ρυθμίζει και την ένταση της ομίχλης.
Δεν υπάρχει κρέας στις διαφημίσεις ζυμαρικών.
Ο κιμάς μπορεί να βγει μέσα από την ζύμη και να δώσει στα ζυμαρικά μια πιο μη ελκυστική πρασινωπή απόχρωση. Έτσι, αντί του κρέατος, οι στιλίστες τροφίμων χρησιμοποιούν μια ουσία που δεν μπορεί να βγει από τα ζυμαρικά και είναι χρωματισμένη με ιώδιο ή στερεό έλαιο.
Για να δημιουργήσουν ομίχλη τη στιγμή που ανοίγει ένα μπουκάλι οι στιλίστες τροφίμων ψεκάζουν το μπουκάλι με αποσμητικό.
Χρησιμοποιούν ένα σπρέι με γλυκερίνη για να προσθέσουν κάποια συμπύκνωση. Οι στιλίστες τροφίμων χρησιμοποιούν επίσης συνθετικό πάγο. Για να κάνουν το άνοιγμα ενός μπουκαλιού να δείχνει…δροσιστικό, το τοποθετούν σε ένα τρίποδο για να διατηρηθεί σταθερό. Αν το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό, δεν υπάρχει πρόβλημα. Το καπάκι μπορεί να τοποθετηθεί και πάλι στη θέση του με την βοήθεια ενός καλύμματος φιαλών.
Στις διαφημίσεις μπύρας, είναι απαραίτητο να δείξουν τον αφρό. Και λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα τάση με τα φυσικά προϊόντα, οι στιλίστες τροφίμων προσπαθούν να μην προσθέτουν χημικά στη μπύρα και αντ ‘αυτού απλά να χρησιμοποιήσουν λίγο αλάτι και ένα μίξερ κοκτέιλ για να φτιάξουν αφρό.
Τα ειδικά ρομπότ βοηθούν τις διαφημίσεις ταινιών.
Μπορούν να βάζουν ποτό σε ποτήρι.
Ξέρουν πως να φτιάχνουν σάντουιτς τα οποία έχουν πολλά επίπεδα. με τον πιο αριστοτεχνικό τρόπο.
Μπορούν να ψεκάσουν κέτσαπ, μουστάρδα γάλα και άλλα υλικά.
Και άλλα διασκεδαστικά πράγματα.
Οι σκηνοθέτες χρησιμοποιούν έναν βοηθό που φορά πράσινο φορμάκι για να κάνουν τα μαλλιά να κινούνται με όμορφο τρόπο, στις διαφημίσεις σαμπουάν.
Οι βοηθοί χρησιμοποιούν ειδικά ραβδιά που σηκώνουν τα μαλλιά του μοντέλου και στεφάνια τα οποία δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι το μοντέλο έχει λαμπερά και ελαστικά μαλλιά.
Τα μακριά μαλλιά είναι συχνά ψεύτικα.
Τα μακριά και όμορφα μαλλιά είναι πολύ πιθανό να είναι ψεύτικα. Οι διαφημίσεις πολύ συχνά δείχνουν ένα πανέμορφο μοντέλο, το οποίο είναι γυρισμένο πλάτη και φαίνονται τα μακριά και λαμπερά του μαλλιά. Αλλά αυτά τα μαλλιά συχνά δεν ανήκουν στο μοντέλο. Μάλιστα, ποτέ δεν θα πάρουμε αυτό το αποτέλεσμα με τα μαλλιά μας, όπως μας υπόσχονται στο εμπόριο, γιατί κανένα προϊόν για τα μαλλιά δεν μπορεί να το κάνει αυτό.
Τα ζώα αντικαθίστανται από τους “ηθοποιούς” κατά τη διάρκεια της πρόβας.
Είναι δύσκολο να χρησιμοποιείς ζώα στη διαφήμιση. Υπάρχουν ακόμη και ειδικοί οργανισμοί που ενοικιάζουν κατοικίδια για τη μαγνητοσκόπηση. Συνήθως όπου χρειάζονται ζώα, υπάρχουν ηθοποιοί και παιχνίδια που τα αντικαθιστούν.
Για να κάνουν μια γάτα να τρέξει προς την σωστή κατεύθυνση συνήθως οι τεχνικοί χρησιμοποιούν το σπιτάκι που τη μεταφέρουν.
Το να αναγκάσετε μια γάτα να υπακούσει είναι σχεδόν αδύνατο. Έτσι, οι παραγωγοί πρέπει να χρησιμοποιούν έξυπνα κόλπα για να ξεγελάσουν τα ζώα. Για παράδειγμα, για να κάνουν μια γάτα να τρέξει προς τη σωστή κατεύθυνση (όπως, προς ένα μπολ με φαγητό), βάζουν το σπιτάκι που την μεταφέρει πίσω από το μπολ. Η γάτα βλέπει το ασφαλές της μέρος και τρέχει σε αυτό.
Το αυτοκίνητο Blackbird χρησιμοποιείται στις περισσότερες διαφημίσεις αυτοκινήτων και το εξωτερικό και εσωτερικό του αυτοκινήτου το βελτιώνουν αργότερα με τη χρήση του υπολογιστή.
Το αυτοκίνητο Blackbird μπορεί να αποκτήσει οποιαδήποτε τεχνικά χαρακτηριστικά με τη βοήθεια ενός ειδικού προγράμματος υπολογιστή. Το μεταξόνιο μπορεί να γίνει μικρότερο ή μεγαλύτερο, η απόσταση μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί και οι τροχοί να έχουν σχεδόν οποιαδήποτε διάμετρο.
Οι γυναίκες που χαλαρώνουν σε μια μπανιέρα είναι στη πραγματικότητα στεγνές.
Η μαγνητοσκόπηση μιας διαφήμισης μπορεί να διαρκέσει μερικές ώρες. Και αν μια ηθοποιός βυθίζεται σε μια πραγματική μπανιέρα διαρκώς, θα κρυώσει. Η ατμόσφαιρα επίσης δεν φαίνεται πολύ ελκυστική στην οθόνη και η κάμερα θα θολώσει λόγω του ατμού.
Γι ‘αυτό δεν υπάρχει νερό σε αυτές τις μπανιέρες.
Μια ηθοποιός αποκαλύπτει μόνο τους ώμους της. Το υπόλοιπο σώμα της είναι καλυμμένο με πλαστική μεμβράνη. Η μπανιέρα γεμίζει με κάτι μαλακό και η ηθοποιός καλύπτεται με ένα λευκό ύφασμα. Μετά από αυτό, η μπανιέρα γεμίζει με αφρό με την ίδια μηχανή που χρησιμοποιούν στα party αφρού.
© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη
Ειδήσεις σήμερα
- Νεκρό 10χρονο παιδί ξαφνικά από ανακοπή
- Οι 7 σειρές που τελειώνουν οριστικά τον Δεκέμβριο – Ποιες τις αντικαθιστούν
- Ντύσιμο Δεκέμβριου 2024: 15 festive ιδέες από την δουλειά μέχρι το ρεβεγιόν
- Αμαλιάδα : Ραγδαίες εξελίξεις – Συνελήφθη η Ειρήνη Μουρτζούκου – Βίντεο από τη σύλληψη
- Νεκρό 10χρονο παιδί ξαφνικά από ανακοπή