Close

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Οι περισσότεροι έχουμε συνηθίσει να έχουμε άποψη για όλα ακόμη και για πράγματα που δεν γνωρίζουμε. Έτσι πολύ συχνά κάνουμε λάθη ως πελάτες είτε στην  συμπεριφορά ή ακόμη και στην στάση του σώματός. 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται κάποια από αυτά και μας συμβουλεύουν.

Εμείς μπορεί να πηγαίνουμε στο κομμωτήριο για να μας περιποιηθούν τα μαλλιά όμως για τους επαγγελματίες που δουλεύουν εκεί, αν δεν είμαστε τόσο…σωστοί στην συμπεριφορά ή ακόμη και στην στάση του σώματός μας, η περιποίηση των μαλλιών, τους φαίνεται βραχνάς.

Κάθε επάγγελμα έχει τις δυσκολίες του και τα επαγγέλματα που έρχεσαι σε επαφή με πελάτες, έχουν ακόμη περισσότερες. Επαγγελματίες από διαφορετικά επαγγέλματα λοιπόν εξηγούν τα 13 λάθη που κάνουν πιο συχνά οι πελάτες – δηλαδή εμείς – και όχι μόνο και τα μισούν.

Δείτε ακόμα Πες αντίο σε κατσαρίδες και μυρμήγκια με στάχτη

Θα διαβάσουμε δηλαδή λάθη που κάνουμε σε επιχειρήσεις ή λάθη που κάνουμε στην καθημερινότητα και μπορεί να είναι επικίνδυνα ακόμη και για την υγεία. Ποια είναι αυτά; Διαβάστε παρακάτω:

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Καθόμαστε σταυροπόδι στα κομμωτήρια

Όπως είπαμε και στον πρόλογο εμείς πηγαίνουμε στο κομμωτήριο για να μας περιποιηθούν τα μαλλιά όμως ακόμη και η στάση του σώματός μας μπορεί να δυσκολέψει τους επαγγελματίες που δουλεύουν εκεί.

Όταν ένας πελάτης ή μία πελάτισσα κάθετα σταυροπόδι η στάση του σώματος δυσκολεύει τον επαγγελματία που σου περιποιείται τα μαλλιά. Το σώμα δεν είναι εντελώς ίσιο, οπότε υπάρχει η πιθανότητα το κούρεμα να βγει στραβό.

Photo via: youweekly.gr

Δεν σοτάρεις το φαγητό σου σε καυτό λάδι

Όλοι οι σεφ το ξέρουν αυτό. Για να σοταριστεί σωστά το κρεμμύδι και το σκόρδο σου ή ακόμη και τα κρεατικά σου θα πρέπει το λάδι να έχει κάψει καλά. Αλλιώς είναι πολύ πιθανό να αλλοιώσει την γεύση του, αφού το φαγητό όπως θα έλεγε και ένας επαγγελματίας δεν έχει “θωρακιστεί”.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Πλένεις τα τζιν σου πολύ συχνά

Σύμφωνα με τους επαγγελματίες της μόδας τα τζιν δεν θέλουν συχνό πλύσιμο διότι καταστρέφονται. Θα πρέπει να τα πλένεις μία φορά την εβδομάδα. Αν φοβάσαι για μικρόβια μπορείς να βάζεις το τζιν σου στην κατάψυξη για όλο το βράδυ.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Δεν βάζουμε το φαγητό μας κατευθείαν στο ψυγείο

Κυκλοφορεί ένας μύθος που λέει ότι τα φαγητά δεν πρέπει να μπαίνουν ζεστά ή καυτά στο ψυγείο. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει. Μάλιστα τους καλοκαιρινούς μήνες που η ζέστη είναι μεγαλύτερη θα πρέπει να βάζουμε το φαγητό στο ψυγείο αμέσως, για να μην χαλάσει.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Έχουμε μία βεντούζα για όλες τις υδραυλικές εγκαταστάσεις

Σύμφωνα με τους υδραυλικούς δεν είναι σωστό να έχουμε μία βεντούζα για κάθε υδραυλική εγκατάσταση που μπορεί να βουλώσει στο σπίτι. Διαφορετική βεντούζα χρησιμοποιείς για την λεκάνη ή τον μπιντέ, διαφορετική για τους νεροχύτες. Συγκεκριμένα για τους νεροχύτες χρειάζεστε μία βεντούζα σε σχήμα κυπέλλου.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Χρησιμοποιείς πολλά και διαφορετικά καθαριστικά

Σύμφωνα με τους καθαριστές κάθε σπίτι πρέπει να έχει ένα απορρυπαντικό για δάπεδα, ένα απορρυπαντικό για σκληρούς λεκέδες και ένα απορρυπαντικό για όλες τις χρήσεις. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς διαφορετικό απορρυπαντικό για κάθε επιφάνεια του σπιτιού σου.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Δείτε ακόμα Καλλιεργήστε ντομάτες με φέτες ντομάτας

Δεν προσέχετε αρκετά το αυτοκίνητό σας

Σύμφωνα με τους μηχανικούς το μεγαλύτερο μέρος των πελατών επισκέπτεται το συνεργείο όταν προκύψει κάποια βλάβη. Όμως αυτό δεν είναι σωστό.

Αν θέλετε να μην ξοδεύετε ένα κάρο λεφτά κάθε φορά που χαλάει το αυτοκίνητό σας και φυσικά να χαλάει λιγότερο θα πρέπει να είστε προνοητικοί. Αλλάξτε το λάδι εγκαίρως (τουλάχιστον κάθε 8.000-12.000 χλμ.), αλλά και άλλα υγρά. Για παράδειγμα, το υγρό φρένων πρέπει να αλλάζει κάθε 4-5 χρόνια.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Βάζουμε την μία γλάστρα δίπλα από την άλλη

Το γεγονός ότι τα φυτά που διάλεξες χρειάζονται όλα ήλιο δεν σημαίνει πως πρέπει να τα τοποθετείς το ένα δίπλα στο άλλο. Διαφορετικά μπορεί να δημιουργήσεις ένα ασφυκτικό κλίμα γι’ αυτά. Το κάθε φυτό έχει τις δικές του ανάγκες και θα πρέπει να ακολουθείς προσεκτικά τις οδηγίες των ανθοπωλών αν θες να το δεις να ευδοκιμεί.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Χρησιμοποιούμε στοματικό διάλυμα χωρίς συμβουλή γιατρού

Το στοματικό διάλυμα μπορεί να το παίρνουμε για την καλύτερη υγεία των δοντιών όμως αν δεν συμβουλευτούμε έναν οδοντίατρο προτού ξεκινήσουμε την χρήση, μπορεί να έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Βλέπετε το στοματικό διάλυμα καταστρέφει εκτός από τα βλαβερά βακτήρια και τα ωφέλιμα για το στόμα βακτήρια. Προτού λοιπόν το ξεκινήσετε θα πρέπει να συμβουλευτεί τον οδοντίατρό σας σχετικά με την εταιρία, τον τύπο αλλά και την συχνότητα της χρήσης του.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Ξοδεύετε πολλά χρήματα για έναν γάμο

Σίγουρα ο γάμος για πολλούς ανθρώπους είναι μία σημαντική στιγμή και θέλουν να είναι όλα τέλεια. Όμως οι διοργανωτές γάμων λένε πως πολλές φορές τους έχουν επισκεφθεί άνθρωποι που ξοδεύουν αλόγιστα.

Γιατί να προτιμήσεις τα φρέσκα λουλούδια που στο τέλος της τελετής θα καταλήξουν στον κάδο και όχι μεταξένια λουλούδια; Γιατί να προτιμήσεις τα τετράγωνα προσκλητήρια που κοστίζουν περισσότερο στο ταχυδρομείο από τα ορθογώνια;

13-λάθη-που-επαγγελματίες-μας-λένε-να-τα-διορθώσουμε-

Δεν συζητάμε τα οικονομικά του σπιτιού με τα παιδιά μας

Οι οικονομολόγοι συμβουλεύουν πως τα οικονομικά του σπιτιού αφορούν και τα παιδιά. Τα παιδιά με αυτόν τον τρόπο θα καταλάβουν πως δεν μπορούν να έχουν ό,τι ζητήσουν την στιγμή που το ζητήσουν γιατί ακόμη δεν έχει ανακαλυφθεί το δέντρο που γεννάει λεφτά.

Επίσης σαν μεγαλύτεροι θα δείχνουν περισσότερη συνέπεια όσων αφορά τις αλόγιστες αγορές τους. Τέλος θα δείξετε στα παιδιά σας ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψιν και την δική τους άποψη μέσα στο σπίτι.

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Δεν ακούτε ποτέ τους διακοσμητές

Εφόσον αποφασίσατε να προσλάβετε διακοσμητή θα πρέπει να ακούτε και τις συμβουλές τους. Σίγουρα η διακόσμηση του σπιτιού είναι θέμα γούστου, όμως οι περισσότεροι διακοσμητές παραπονιούνται. Γιατί;

Γιατί λένε πως οι πελάτες τους, μπορεί να τους προσκαλούν, αλλά το κάνουν μόνο για να τελειοποιήσουν την αρχική τους ιδέα και όχι για να ακούσουν τον διακοσμητή και τις παρατηρήσεις του.

13-λάθη-που-επαγγελματίες-μας-λένε-να-τα-διορθώσουμε-

Photo via: pinterest

Δεν πίνετε πολύ νερό στις πτήσεις

Η κατανάλωση νερού κατά την διάρκεια της πτήσης σύμφωνα με τους αεροσυνοδούς μειώνει την πιθανότητα να πάθετε τζετ λακ. Επίσης ένας ύπνος πριν το ταξίδι – ειδικά αυτό είναι πολύωρο – βοηθάει εξίσου.

13-λάθη-που-επαγγελματίες-μας-λένε-να-τα-διορθώσουμε-

Bonus: Δεν ακούτε ποτέ τις συμβουλές των εκπαιδευτικών

Οι νέοι γονείς έχουν την πεποίθηση ότι όλοι θέλουν να βλάψουν το παιδί τους. Δεν ακούνε τους δασκάλους και τις συμβουλές τους και αυτό παρατηρείται ακόμη πιο έντονα στους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Οι γονείς είναι λες και αφήνουν τα παιδιά εκεί για να τα προσέξουν οι…νταντάδες και δεν ακούν ποτέ καμία συμβουλή!

Τα λάθη που κάνουμε ως πελάτες: 13 επαγγελματίες  εξομολογούνται και μας συμβουλεύουν

Διαβάστε όλα τα έξυπνα κόλπα στο Daddy-Cool.gr 

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη.