Οι διαφημιστικές εταιρείες απασχολούνται από εταιρείες σε όλο τον κόσμο για να κάνουν το προϊόν τους, τις ιδέες, και το εμπορικό σήμα να ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα. Φυσικά, λέγεται συχνά ότι το σεξ πουλάει και βλέπουμε πώς αυτό χρησιμοποιείται πολύ ακόμα και σε προϊόντα που μπορεί να μην έχουν σε τίποτα να κάνουν με την ίδια την πράξη.
Παρ ‘όλα αυτά, οι οργανισμοί συνεργάζονται με οργανισμούς για να αναδείξουν και να προωθήσουν την κοινωνική ευθύνη. Με στόχο να αφυπνίσουν τους καταναλωτές προκειμένου να πάρουν θέση και να κάνουν μια αλλαγή στο τόπο τους, αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα.
Δείτε ακόμη: Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που έκανε εκατομμύρια ανθρώπους να δακρύσουν .ΒΙΝΤΕΟ
Είτε πρόκειται για το κέρδος ή μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, ο στόχος είναι να πούν κάτι. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τη (RED) εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον ιό HIV / AIDS στην Αφρική ή τις διαφημίσεις Dove ενδυνάμωσης των κοριτσιών και των γυναικών προκειμένου να αγαπήσουν τον εαυτό τους; Εδώ θα δείτε λοιπόν 20 διαφημιστικές καμπάνιες με σημαντικά μηνύματα που σίγουρα δεν θέλετε να χάσετε.
- Οι ανέγγιχτοι.
Τα παιδιά που φέρουν το σταυρό των επιθέσεων εναντίον τους, όπως τη σεξουαλική κακοποίηση και τη βία.
- Λογοκρισία.
Η ενθάρρυνση από τα μέσα ενημέρωσης, χωρίς περιορισμό.
- Το να πίνεις δεν ισούται με την έλλειψη της ψυχραιμία σας.
Πρόληψη της βίας από όταν κάποιος πίνει πολύ
- Σταματήστε να σας αρέσουν αυτού του είδους οι φωτογραφίες
Αντ ‘αυτού, μπορείτε να συμμετέχετε ώστε να κάνετε κάτι που θα βοηθήσει πραγματικά τα παιδιά αυτά που έχουν ανάγκη.
- Οι ηγέτες του κόσμου ενωμένοι με ένα φιλί.
Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό, στο τερματισμό του μίσους.
- Επικεντρωθείτε στην οδήγηση
Η απόσπαση της προσοχής σας την ώρα της οδήγησης μπορεί να έχει επιπτώσεις σε περισσότερα από ένα παιδιά
- Βάλτε ζώνη
Μπορείτε να σωθείτε από ένα ατύχημα αν φοράτε ζώνη
- Ηλικίες από το κάπνισμα
Το σώμα γερνάει πιο εύκολα με το κάπνισμα
- Πόσα δέντρα χρησιμοποιήθηκαν για το περιοδικό σας;
Οι αναγνωστικές ανάγκες μας σκοτώνουν τα δέντρα μας.
Δείτε ακόμη: Διαφήμιση με πρωταγωνιστές παιδιά: Δεν μπόρεσα να μεγαλώσω γιατί πέθανα
- Τα σουβενίρ μας είναι βουτηγμένα στο αίμα και τη βία.
Ένα ζώο έπρεπε να πεθάνει έτσι ώστε να μπορείτε να εμφανίσετε την αγορά σας στο σπίτι
- Η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ένας δολοφόνος.
Εξαιτίας της, 164 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μέρα.
- Ποιο από τα δύο είναι πραγματικά πιο θανατηφόρο;
Το ένα είναι ένα όπλο, ο άλλος μια σοκολάτα με ένα κρυφό δώρο στο εσωτερικό. Το ένα έχει απαγορευτεί στις ΗΠΑ, το άλλο όχι.
Δείτε ακόμη: Το μυστικό για ήρεμα, χαρούμενα παιδιά
- Τερματίστε το ρατσισμό.
Γιατί να μην έχουμε μια ευκαιρία στη ζωή, λόγω του χρώματος του δέρματος.
Οι διαφημιστικές εταιρείες απασχολούνται από εταιρείες σε όλο τον κόσμο για να κάνουν το προϊόν τους, τις ιδέες, και το εμπορικό σήμα να ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα
- Το κάπνισμα τελειώνει την ιστορία σας.
Οι στατιστικές δείχνουν οτι μειώνεται η διάρκεια ζωής σας κατά 15 τοις εκατό, όταν καπνίζετε.
- Βάλτε το τηλέφωνο μακρυά.
Επικεντρωθείτε στην οδήγηση μια κλήση δεν είναι τόσο σημαντική όσο η ζωή σας.
- Παιδιά στρατιώτες.
Ακριβώς επειδή δεν συμβαίνει στο χώμα σας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αγνοήσουμε.
- Κάθε λεπτό μετράει.
Ένα είδος πεθαίνει κάθε 60 δευτερόλεπτα.
- Τα δικαιώματα των γυναικών.
Οι γυναίκες πρέπει να είναι ίσες σε όλο το κόσμο
- Μην αγνοείτε τα παιδιά.
Η παραμέληση των παιδιών έχει οδυνηρές συνέπειες.
- Τερματισμός του πολέμου.
Οι συνέπειες του να έχεις εμπλακεί σε μια σύγκρουση πολέμου.
Πηγή: lifebuzz.com
Ειδήσεις σήμερα
- Χρήστος Μάστορας : H ταινία Στέλιος Καζαντζίδης είναι ο λόγος που ανακάλυψε πως έχει ΔΕΠΥ
- Ανάκληση σε μπισκότα – Εντοπίστηκαν μεταλλικά κομμάτια
- Ο Γιώργος Ζώλης μας δίνει την καλύτερη συνταγή για μελομακάρονα
- Grand hotel : Ο Ρήγας κλέβει το μωρό της Ελένης για να μπορέσει να την εκδικηθεί
- Η Γη της Ελιάς : Τελικά όντως θέλει να τους εκδικηθεί – Η Αριάδνη βλέπει τον Κουράκο να κοιτά με λατρεία την Ιουλία