Ο Ηθοποιός που βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του 48 ώρες μετά.Λες και επέλεξετο φευγιό του να ήταν όπως και η ίδια του η ζωή. Σκληρή και μοναχική. Το σοκαριστικό, αλλά και εξοργιστικό είναι ότι η φωτογραφία του κυκλοφόρησε, χωρίς καμιά επεξεργασία.
Ελάχιστοι ηθοποιοί στην Ελλάδα μπορούν να σταθούν απέναντι του , από όποια σκοπιά κι αν τον προσεγγίσεις. Ενσάρκωσε με απαράμιλλη δεξιοτεχνία μια ευρεία γκάμα κωμικών και δραματικών ρόλων, γνώρισε επιτυχία σε ό,τι κι αν δοκίμασε σε σινεμά, θέατρο και τηλεόραση και αφού επέστρεψε ζωντανός από το μέτωπο του πολέμου, έζησε όπως ακριβώς ήθελε την ζωή του χωρίς να απολογηθεί για αυτήν σε κανέναν.
Γεννημένος το 1912 στο Διακοφτό Αχαΐας, ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος πήρε από πολύ νωρίς την παράξενη για εκείνη την εποχή απόφαση να ασχοληθεί με την υποκριτική. Δυστυχώς για εκείνον, ο β’ Παγκόσμιος Πόλεμος σταμάτησε βάναυσα την πορεία του, που είχε ξεκινήσει δυναμικά με τον ρόλο του ιππότη στον «Βασιλιά Ληρ», στο Εθνικό Θέατρο. Ως έφεδρος υπολοχαγός διακρίθηκε για την ανδρεία του, αν και εκείνος αυτό που κράτησε κυρίως ήταν η φρίκη του πώς μπορεί κάποιος τον εαυτό του μέσα στην παραφροσύνη. «Στον πόλεμο παραφρονείς, αν θυμηθείς για μια στιγμή πού ήσουν πριν», θα πει χαρακτηριστικά μιλώντας στον Φρέντυ Γερμανό…
Δείτε επίσης : Ο Αντωνάκης του Ελληνικού κινηματογράφου και της καρδιάς μας : Η σχιζοφρενής γιαγιά που τον μεγάλωσε, η κρυφή ζωή, και η μάχη με το τζόγο
https://www.youtube.com/watch?v=Fgv4_kVOEL0
Ενδεχομένως τα όσα είδε και βίωσε στην Αλβανία να διαμόρφωσαν και άλλο τον χαρακτήρα του Παπαγιαννόπουλου που ως καλλιτέχνης δεν φοβήθηκε να δοκιμάσει τον εαυτό του σε κάθε λογής ρόλο. Δύσκολα βρίσκεις ανάλογη γκάμα ερμηνείας σε άλλον ηθοποιό. Μπορούσε να σκορπά το γέλιο σε κωμωδίες, χωρίς κανένα φτηνό τρικ ή αβάντα από το σενάριο και την επόμενη στιγμή να πρωταγωνιστεί σε νουάρ φιλμ, υποδυόμενος ανθρώπους της νύχτας. Η εκφραστικότητά του ήταν μοναδική, με αποτέλεσμα στο τέλος της καριέρας του να διαθέτει ένα βιογραφικό που δύσκολα το συναντάς.
Ακόμη και η απλή αναφορά στις 136 ταινίες του είναι… κόπος, ενώ το να ξεχωρίσεις ορισμένους ρόλους, μάλλον άδικο. Σε κάθε παρουσία του ήταν αξεπέραστος… Στην τηλεόραση, πάντως, ξεχωριστή θέση έχει το μοναδικό σίριαλ στο οποίο πρωταγωνίστησε, στο θρυλικό «Λούνα Παρκ», όταν και μπήκε σε κάθε σπίτι ως ο δικός μας «Κυρ-Γιώργης», σ’ αυτό το χρονογράφημα που λάτρεψαν οι τηλεθεατές.
Δείτε επίσης : «Ελάτε να τα πάρετε» Η ατάκα του ηθοποιού που θα μας μείνει αξέχαστη , αγαπήθηκε πολύ από τις γυναίκες αλλά δεν κατάφερε να γίνει Κούρκουλος
Η προσωπική του ζωή ήταν επίσης περιπετειώδης. Παίρνοντας για άλλη μια φορά μια απόφαση που δεν ήταν και η πιο συνηθισμένη, παρέμεινε εργένης και μάλιστα φανατικός. Αρνιόταν να συνδεθεί μόνιμα με κάποια γυναίκα, ίσως γνωρίζοντας ότι δύσκολα θα έμενε πιστός. Έτσι, δεν ορκίστηκε ποτέ παντοτινή αγάπη ούτε έδωσε υποσχέσεις για γάμο. Του άρεσε να ζει με ένταση και είχε την φήμη του γυναικοκατακτητή. «Την βλέπεις αυτήν την καράφλα.
Όσες τρίχες της λείπουν, τόσες είναι οι γυναίκες που έχουν μείνει ικανοποιημένες» συνήθιζε να λέει, επιβεβαιώνοντας το… σουξέ που είχε στο αντίθετο φύλλο. Σύμφωνα με τις διηγήσεις της εποχής, φρόντιζε να μην μιλά για τα προσωπικά του και κυρίως να μην δίνει τροφή για σκάνδαλα κι επομένως να μην εκθέτει τις συντρόφους του.
Δείτε επίσης : Απο τους κακούς του Ελληνικού Κινηματογράφου : Η αριστοκρατική καταγωγή, η διαμάχη με την οικογένεια και η εκτέλεση διάσημης ηθοποιού
Μεγαλώνοντας δεν άλλαξαν πολλά, με εξαίρεση το γεγονός ότι μεγάλωνε η ηλικιακή διαφορά που είχε με τις κατακτήσεις του. Τότε ήταν που κάποιοι άρχισαν να μιλάνε για τις πολλές «ανιψιές» που κατά καιρούς εμφανιζόταν στο προσκήνιο, με τον ίδιο να ζητά ορισμένες φορές φίλους παραγωγούς και σκηνοθέτες «να δώσουν κανένα ρολάκι στην ανιψούλα του», όπως έλεγε…
Πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας είχε αναπτύξει φιλανθρωπική δράση, πάντα χωρίς να κομπάζει για αυτές και δίχως να επιδεικνύει τις πράξεις του. Την ίδια ώρα συνέχιζε να ζει μόνος και δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή να αλλάξει στάση και απόφαση. Παρέμεινε μόνος με το… ροχαλητό του που συνήθιζε να λέει ότι ήταν η βασική αιτία που δεν παντρευόταν αφού καμία γυναίκα δεν θα άντεχε το… μαρτύριο. Στην πραγματικότητα, βέβαια, απλά ήταν η επιλογή του για την οποία δεν χρειαζόταν να απολογηθεί σε κανέναν σύμφωνα με το menshouse.gr .
Δείτε επίσης : Ο παθιασμένος έρωτας ο γάμος με τον πιο ωραίο κοντό του ελληνικού κινηματογράφου και η απόκτησή του μονάκριβού γιού τους
Και κάπως έτσι, έφυγε μόνος στο διαμέρισμά του και ο θάνατός του έγινε αντιληπτός αρκετές ημέρες αργότερα. Το ημερολόγιο έγραφε 13 Απριλίου 1984 και ο μόλις 72 ετών Διονύσης Παπαγιαννόπουλος μόλις είχε πραγματοποιήσει μια ερμηνεία ζωής στο «Ταξίδι στα Κύθηρα» του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
Ο «Νιόνιος» βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του, σε ένα δυάρι του δευτέρου ορόφου στην πολυκατοικία Σούτσου και Αλεξάνδρας. Λες και επέλεξε στο φευγιό του να ήταν όπως και η ίδια του η ζωή. Σκληρή και μοναχική. Το σοκαριστικό, αλλά και εξοργιστικό είναι ότι η φωτογραφία του (πεσμένος ανάσκελα με ορθάνοικτα μάτια και ανοικτό το στόμα) κυκλοφόρησε, χωρίς καμιά επεξεργασία. Ο Παπαγιαννόπουλος πούλαγε στη ζωή, έπρεπε να πουλήσει και στο θάνατο του…
Δείτε επίσης : Το Μπέμπη Κούλα σας λέει κατι : Η ηθοποιός που μεσουράνησε στη μεγάλη οθόνη στις δεκαετίες του πενήντα και του 60΄ και ερωτεύτηκε παράφορα ο Σακελλάριος
Διαβάστε όλα τα άρθρα για την μηχανή του χρόνου στο Daddy-Cool.gr
Ειδήσεις σήμερα
- Νεκρό 10χρονο παιδί ξαφνικά από ανακοπή
- Οι 7 σειρές που τελειώνουν οριστικά τον Δεκέμβριο – Ποιες τις αντικαθιστούν
- Ντύσιμο Δεκέμβριου 2024: 15 festive ιδέες από την δουλειά μέχρι το ρεβεγιόν
- Αμαλιάδα : Ραγδαίες εξελίξεις – Συνελήφθη η Ειρήνη Μουρτζούκου – Βίντεο από τη σύλληψη
- Νεκρό 10χρονο παιδί ξαφνικά από ανακοπή