Το στυγερό έγκλημα στην Ηλεία με τον άντρα που σκότωσε την γυναίκα του με λουκούμια. Πως αποκαλύφθηκε;
Μετά την τραγική ιστορία με την νεαρή Καρολάιν, που δολ@φονήθηκε από τον σύζυγό της, μέσα στο ίδιο της το σπίτι και μπροστά στα μάτια του μ@ρού της, ήρθαν στις μνήμες μας και παλιότερες γυναικοκτονίες. Σήμερα λοιπόν θα αναφερθούμε σε άλλη μία γυναικοκτονία που έλαβε μέρος στην Ελλάδα.
Ο σύζυγος από την Ηλεία, που έριξε δηλητήριο μέσα στα λουκούμια και τα πρόσφερε στην γυναίκα του με αποτέλεσμα να χάσει την ζωή της σχεδόν αμέσως. Το στυγερό αυτό έγκλημα μέχρι και σήμερα προκαλεί ανατριχίλα. Πως ξεσκεπάστηκε; Διαβάστε παρακάτω:
Η ιστορία
Ήταν Καλοκαίρι του 1960 όταν ο ελληνικός Τύπος εκείνης της εποχής, έγραψε για την διαλεύκανση της δ@λοφονίας μίας γυναίκας από λουκούμια στην Ηλεία. Ο άνδρας της, έβαλε παραθείο στα λουκούμια που της πρόσφερε.
Η γυναίκα μόλις τα έφαγε ξεκίνησε να βγάζει αφρούς από το στόμα. Τα σωθικά της κάηκαν μέσα σε λίγα λεπτά. Όλα αυτά έγιναν επειδή ο άντρας της φοβήθηκε ότι η γυναίκα του θα τον κατηγορήσει για β@ασμό, αφού την β@ασε το ίδιο βράδυ.
Ο γυναικοκτόνος του Ξηροχωρίου, ήταν αγρότης στο επάγγελμα και δεν άντεχε άλλο τον έγγαμο βίο. Με πρόφαση τα ψυχολογικά προβλήματα εξαφανιζόταν για μέρες από το χωριό χωρίς να ενημερώνει την σύζυγό του, γινόταν βίαιος, την χτυπούσε πολύ και την εξευτέλιζε.
Δείτε ακόμα Ισόβια χωρίς ελαφρυντικά: Ο «δικηγόρος» που έπαιζε θέατρο στη Νικολούλη ήταν τελικά ο στυγνός δολοφόνος
Κάποια στιγμή λοιπόν η γυναίκα του έμεινε έγκυος. Τότε ήταν που πήρε την απόφαση πως πρέπει να απαλλαγεί από αυτήν οριστικά. Λίγες μέρες αφού έμαθε ότι επρόκειτο να γίνει πατέρας, πήγε στην Ζαχάρω και προμηθεύτηκε παραθείο.
Αφού περίμενε μέχρι να μείνει τελείως μόνος στο σπίτι – έμενε μαζί με τα αδέρφια και τον πατέρα του – γέμισε με το δηλητήριο τα λουκούμια, ενώ άφησε μερικά χωρίς δηλητήριο για να μπορέσει να εφαρμόσει το σχέδιό του. Το ίδιο βράδυ λοιπόν σηκώθηκε για να πάει στα χωράφια.
Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι για να την πείσει να φάει εκείνη την ώρα λουκούμι, έπρεπε να γίνει γλυκός και πολύ περιποιητικός μαζί της. Η γυναίκα έφαγε δύο λουκούμια και την ίδια στιγμή ο άντρας της έφαγε μπροστά της ένα λουκούμι το οποίο φυσικά δεν το είχε δηλητηριάσει.
Δείτε ακόμα Το έγκλημα στο Κολωνάκι και η καταδίκη του Θανάση Νάσιουτζικ.
Πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα μέχρι που ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι άκουσε την γυναίκα του να πέφτει στο πάτωμα και να φωνάζει βοήθεια και ότι πνίγεται. Αμέσως η αδερφή του μπήκε μέσα στο δωμάτιο και είδε την γυναίκα πεσμένη στο πάτωμα να βγάζει αφρούς από το στόμα.
Εκείνος το έπαιξε έκπληκτος αλλά και φοβισμένος και έτρεξε να καλέσει για βοήθεια. Μέχρι να έρθει ο γιατρός η γυναίκα είχε πεθάνει ήδη. Αν αναλογιστούμε την εποχή και τα μηδαμινά μέσα της αστυνομίας θα έκανε κανείς λόγο για το τέλειο έγκλημα. Ευτυχώς δεν ήταν έτσι.
Πως ξεσκεπάστηκε το έγκλημα;
Όταν λοιπόν έφτασε η αστυνομία στο σπίτι μίλησε με τον άντρα της γυναίκας ο οποίος έπεφτε συνεχώς σε αντιφάσεις. Μέσα στο κουτί με τα λουκούμια, τα οποία τα είχαν ήδη αδειάσει χωρίς να το γνωρίζει, οι αστυνομικοί, έβαλαν ένα λουκούμι που το είχαν καλύψει με καφέ.
Τον ρώτησα για τελευταία φορά αν είχε διαπράξει εκείνος το έγκλημα και μετά την άρνηση τον υποχρέωσαν να φάει το λουκούμι. Εκείνος πιστεύοντας πως είναι το δηλητηριασμένο έβαλε τα κλάματα και ξεκίνησε να φωνάζει: : «Όχι, όχι δεν θα το φάω θα πεθάνω κι εγώ από το παραθείο».
Ο γυναικοκτόνος ομολόγησε λοιπόν τον φόνο και συνελήφθη. Λίγο καιρό αργότερα συνελήφθη και η αδερφή του η οποία γνώριζε από την αρχή τις προθέσεις του. Μέχρι και την τελευταία στιγμή ισχυριζόταν ότι είχε ψυχολογικά προβλήματα για να δικαιολογήσει τις πράξεις του.
Δείτε ακόμα Άγγελοι θανάτου: Οι 4 νοσοκόμες που δολοφονούσαν τους ασθενείς τους
Σύμφωνα με καταγραφές, την δεκαετία του 1960 είχαν διαπραχθεί πολλές γυναικοκτονίες με τον ίδιο τρόπο. Βέβαια στις καταγραφές παρουσιάζονται ως εγκλήματα πάθους, όμως εμείς αυτό δεν το πιστεύομε καθόλου.
Photo cover via: iRafina.gr
Διαβάστε όλα τα άρθρα για την μηχανή του χρόνου στο Daddy-Cool.gr
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη.