Ένα test παρατηρητικότητας για δυνατούς λύτες.
Παλιότερα σας είχαμε μιλήσει για το φαινόμενο Μαντέλα. Το φαινόμενο Μαντέλα, με λίγα λόγια είναι η τάση των ανθρώπων να θεωρούν ακόμη και για όλη τους τη ζωή, ότι για παράδειγμα ο Τουίτι έχει μαύρο τελείωμα στην ουρά, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει.
Με λίγα λόγια, πολλές φορές οι άνθρωποι οικειοποιούνται τόσο πολύ, λογότυπα και χαρακτήρες, που είναι πεπεισμένοι ότι μοιάζουν κάπως ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Το συγκεκριμένο φαινόμενο, παρατηρήθηκε όταν έφυγε από την ζωή ο αγωνιστής για τα δικαιώματα των μαύρων, Μαντέλα.
Δείτε ακόμα Τεστ παρατηρητικότητας: Τι δεν κράτησαν ποτέ στα χέρια τους οι 5 πρωταγωνιστές του Παρά Πέντε και για ποιο λόγο;
Όταν οι ειδήσεις έκαναν γνωστό τον θάνατό του, μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων πίστεψε ότι ο Μαντέλα είχε πεθάνει πολλά χρόνια πριν και μάλιστα είχαν ανάμνηση, από τον θάνατό του και πάλι στις ειδήσεις. Στην συνέχεια, έγιναν έρευνες και παρατηρήθηκε ότι αυτή η ανθρώπινη τάση ισχύει και σε άλλα πράγματα, όχι μόνο στην περίπτωση του Μαντέλα.
Πήρε λοιπόν το όνομα “Φαινόμενο Μαντέλα” και βασιζόμενοι σε αυτό το φαινόμενο αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας το παρακάτω τεστ παρατηρητικότητας. Στο παρακάτω τεστ θα σας παρουσιάσουμε 15 λογότυπα γνωστών εταιριών και ταινιών κι εσείς καλείστε να βρείτε το σωστό.
Είναι ένα τεστ παρατηρητικότητας για δυνατούς λύτες, αφού οι περισσότεροι από εσάς είμαστε σίγουροι ότι τα παρακάτω πασίγνωστα λογότυπα τα θυμάστε λάθος. Άλλωστε πολλές φορές η παρατηρητικότητά μας, βασίζεται στα απλά. Διαβάστε παρακάτω:
Οι ερωτήσεις του τεστ
Οι απαντήσεις
All photos via brightside.me
Διαβάστε όλα τα test στο Daddy-Cool.gr
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την γραπτή άδεια από τον εκδότη.