“Ο πραγματικός άντρας χρειάζεται δύο πράγματα: κίνδυνο και παιχνίδι. Για αυτό το λόγο χρειάζεται τη γυναίκα: Σαν το πιο επικίνδυνο παιχνίδι.. “! Φρήντριχ Νίτσε, γερμανός φιλόσοφος.
Αν το καλοσκεφτείς, ο φιλόσοφος έχει πολύ δίκιο.. Ο κίνδυνος είναι αυτός που εξιτάρει το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων, ανδρών και γυναικών. Το παιχνίδι επίσης έχει τη δική του γοητεία, και επιτρέπει στις σχέσεις να παραμένουν ζωντανές, να εξελίσσονται και να αποκτούν χρώμα και ζωντάνια διώχνοντας μακριά την ρουτίνα..
Τι γίνεται όμως όταν το παιχνίδι αποφασίζει να το παίξει η γυναίκα απέναντι στον άντρα, και μάλιστα χρησιμοποιώντας από την ανάποδη τα όπλα εκείνα που είχε βάλει σε εφαρμογή για να τον κατακτήσει; Πως μπορεί να διατηρηθεί ζωντανός ο έρωτας όταν ο άγγελος μεταμορφώνεται σε μέγαιρα;
Ποιά είναι, σύμφωνα με το ζώδιό της, τα ελαττώματα μιας γυναίκας που βάζουν σε κίνδυνο τη σχέση της;
ΚΡΙΟΣ
Γενναιόδωρη και παρορμητική, με τα χαρακτηριστικά της πολεμόχαρης γυναίκας που δεν τα χάνει ούτε μπροστά στα τανκς. Δυστυχώς, αυτή η «από τις πολεμικές τέχνες» επιρροή κατευθύνει την γυναίκα Κριό, παρασημοφορώντας την στρατηγό στη σχέση! Αρχίζουν οι διαταγές, μπαίνει στην ευθεία ο …λόχος και, όσον αφορά στο επίμαχο θέμα, «αυτός» -για να αποφευχθεί το χειρότερο- δεν έχει παρά να υπακούει τυφλά στις προσταγές, όπως ο κλασικός «ψαρωμένος» νεοσύλλεκτος που αισθάνεται προφανώς ανήμπορος και που του αναγνωρίζεται μία και μόνη αποστολή: να ανέχεται τα κατσαδιάσματα. Εάν αποτολμήσει να προτάξει το στήθος του αντιστεκόμενος, ουαί και αλίμονο! Κινδυνεύει, -ακόμα και αν διανοηθεί να εκφράσει αντιρρήσεις,- από προφορικές ποινές, φοβέρες και εκβιασμούς: θα ακολουθήσουν και οι σωματικές ποινές, δεδομένου ότι η Κριός δεν δέχεται ότι έχει άδικο, ειδικά όταν το έχει! Τα αποτελέσματα αυτής της στρατιωτικής τακτικής είναι δύο: «Αυτός» ή επιλέγει τη φυγή και εξαφανίζεται αφήνοντας σε να δίνεις διαταγές στους καθρέφτες ή, διαφορετικά, υποτάσσεται στη δύναμη σου. Σαφώς πρόκειται για την περίπτωση που κρατάς τους άσους στο μανίκι. Πρέπει όμως να γνωρίζεις, πριν καβαλήσεις το καλάμι, ότι δεν θα βρεθείς με έναν άντρα αλλά με ένα φοβισμένο πλάσμα, γεμάτο κόμπλεξ. Και ξέρεις πώς ξεχειλίζει το ποτήρι; Αρχίζεις να του καταλογίζεις ευθύνες για το πώς «κατάντησε ένας τιποτένιος», αλλά ουσιαστικά θα είσαι εσύ η χαμένη. Γιατί ζωή χωρίς μάχες δεν έχει νόημα. Καθώς βλέπεις, και στις δύο περιπτώσεις η τακτική σου επιβεβαιώνει το «μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα», οπότε άλλαξε τακτική!
ΤΑΥΡΟΣ
Η γυναίκα Ταύρος είναι γλυκιά, πιστή, είναι ρομαντική αλλά και υπολογίστρια. Την απασχολούν εξίσου τα ερωτικά χάδια και το «φούσκωμα» του λογαριασμού στην τράπεζα. Σταθερή και απόλυτη, όταν βρει τον σωστό σύντροφο δεν «χαραμίζεται» αποζητώντας άλλες αγκαλιές. Μένει κοντά στο ταίρι της, το συμβουλεύει, το φροντίζει, το βοηθάει να κάνει καριέρα. Στην ουσία είναι μια ιδανική γυναίκα… στην αρχή! Έτσι και κατακτήσει το θύμα της, η… κρυμμένη διαστροφική της ενέργεια τίθεται σε κίνηση, με δυνατότερο μυστικό όπλο την ακατανίκητη τάση της ιδιοκτησίας. Χαρακτηριστικός τύπος γυναίκας του στιλ «πάντα μαζί, ακόμη και στο μπάνιο». Ένας σύζυγος αποτελεί γι’ αυτήν αγαθό πολύτιμο, όπως ένα πανάκριβο κολιέ με διαμάντια και φυσικά, όπως κάθε προσωπικό απόκτημα, «αυτός» πρέπει να είναι πάντα διαθέσιμος νυχθημερόν, να έχει ατσάλινη αντοχή. Εάν κατά… λάθος κοιμάται ή διαβάζει έστω εφημερίδα, αρχίζουν τα μούτρα. Η γυναίκα Ταύρος μεταμορφώνεται, μουλαρώνει και κλείνεται ξεροκέφαλα σε ατέλειωτες ώρες σιωπής που διαρκούν έως ότου ικανοποιηθεί η επιθυμία της. Όσον αφορά στο ενδεχόμενο μιας έστω προσωρινής απομάκρυνσης (γιατί κάποια άλλη τον… τράβηξε) δεν υφίσταται ούτε σαν σκέψη. Τα κτηνώδη ένστικτα του Ταύρου -σπάνια αλλά καταστροφικά- φουντώνουν, μετατρέποντας τη φωλιά του ζευγαριού σε μια αρένα με τον Ταύρο να τρέπει σε φυγή τον… τορέρο. Στην περίπτωση του γάμου είναι ανώφελο «αυτός» να ελπίζει σε κάποιο διαζύγιο. Δεν θα το αποκτήσει ποτέ. Η γυναίκα Ταύρος χωρίζει μόνο… μετά θάνατον. Κι επειδή ανήκει σε ένα ζώδιο που χαρακτηρίζεται για τη μακροζωία του, το πιθανότερο είναι ο θάνατος «εκείνου».
ΔΙΔΥΜΟΙ
Κατά πάσα πιθανότητα η γυναίκα Δίδυμος μιλάει αγγλικά, γαλλικά, αραβικά, κορακίστικα έστω, ενώ «εκείνος» μιλά απλώς «κουτσά-στραβά» τα ελληνικά. Τον πρώτο καιρό βολεύεται να έχει δίπλα του την… διερμηνέα, ίσως γιατί τον διακρίνει κάποια δόση τεμπελιάς. Αργότερα, όμως, εκείνος θα αρχίσει να ενοχλείται από την αμάθεια του, ίσως γιατί η γυναίκα Δίδυμος του το υπενθυμίζει με την πρώτη ευκαιρία. Όσο για την τακτική που εκείνη ακολουθεί; Του στρώνει το πάνελ για συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης τύπου «Ανατροπή» στο Mega, έως ότου εκείνος «πετάει» το πρώτο «μαργαριτάρι». Αρπάζει τότε το θύμα της -που αισθάνεται τουλάχιστον σαν ψάρι έξω από το νερό- και το καταβροχθίζει αντιστρέφοντας τα όσα «εκείνος» ανέπτυξε, προβάλλοντας τις απόψεις της και ικανοποιώντας το εγώ της με μια τεχνική «δρομέα» σε κούρσα για την πρωτιά. Ο κλασικός τύπος γυναίκας που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πείθει τους πάντες. Αυτό όμως που σε όλους εμφανίζεται σαν χάρισμα, στη σχέση του ζευγαριού γίνεται θανατηφόρο. Το «κοινό» αρσενικό δεν απολαμβάνει τη γυναικεία υπεροχή σε επίπεδο νοημοσύνης, -την οποία θεωρεί αποκλειστικά και μόνο δικό του προνόμιο από καταβολής κόσμου. Εκτός αν πρόκειται για αρσενικό προχωρημένο, ώστε να μη θεωρεί υπερβολή το γεγονός ότι η γυναίκα εκτός των άλλων έχει ΚΑΙ μυαλό (για τον macho-man στην ουσία μια μύγα μέσα στο γάλα). Διαφορετικά, η ευφυής γυναίκα γίνεται ανυπόφορη. Αρχίζουν έτσι τα κονταροχτυπήματα και οι «βεντέτες» που, φυσικά, δεν τελεσφορούν, δεδομένου ότι φτάνει πάντα δεύτερος. Αποτέλεσμα: Αγαπητή Δίδυμος εάν δεν αλλάξεις τακτική του σε χρόνο ρεκόρ, θα είσαι… χήρα ή στην καλύτερη των περιπτώσεων μπουκάλα!
ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Γλυκιά, γεμάτη θηλυκότητα μα πάνω απ’ όλα αυταπάρνηση. Η μοναδική της επιθυμία είναι να θυσιάζεται για τους άλλους είτε το… θέλουν είτε όχι. Σαν μητέρα είναι έξοχη. Το μητρικό της ένστικτο την οδηγεί να φροντίζει όχι μόνο τα παιδιά της αλλά και τους παππούδες, τη θυρωρό, το γάτο… και φυσικά τον παρτενέρ της! Έτσι και τον συλλάβει, τον ακολουθεί κατά πόδας φροντίζοντας τον: τον περιποιείται, τον θρέφει. Εάν της ήταν δυνατόν… θα τον θήλαζε! Ζει και αναπνέει σε σχέση μ’ «αυτόν» και του το υπενθυμίζει ανά πάσα στιγμή, δημιουργώντας του παιδικά συναισθήματα ενοχής. Η αγάπη της μοιάζει με το σφιχταγκάλιασμα του χταποδιού: σε ζώνει έως ότου σε σκάσει! Ωστόσο, αισθάνεται ασφαλής στην καταφατική απάντηση της επαναλαμβανόμενης ερώτησης: «Μ’ αγαπάς; Πόσο μ’ αγαπάς;» Και αν «εκείνος» δεν ανταποκριθεί, αυξάνοντας κάθε φορά το… μέγεθος της αγάπης του, το ευαίσθητο σημείο της ευθιξίας της παίρνει φωτιά και φουντώνει! Κανένας άντρας δεν είναι ικανός να αντισταθεί στα μούτρα της και στα ραντίσματα των δακρύων της. Και οι επιλογές για «εκείνον» είναι δύο: ή την παρηγορεί ή τη… στραγγαλίζει. Εάν δεν καταφέρει να επιβιώσει μες στην ασφυκτική αγάπη της Καρκίνου, το πανέξυπνο θηλυκό ξέρει να ελίσσεται μπρος-πίσω έως ότου καταστρέψει το θύμα του. Μόνη ελπίδα σωτηρίας για «εκείνον» είναι να αποδεχθεί το ρόλο του νεογέννητου. Ξυπνούν έτσι τα μητρικά της ένστικτα: το μωρό της που την έχει ανάγκη, το ανήμπορο να διαλέξει, ακόμη και να φορέσει τα καλτσάκια του. Μα δεν τον καταστρέφει, η καρδιά της δεν το αντέχει, στο βάθος τον λατρεύει, θα τον κρατήσει στη ζωή σε «κωματώδη» κατάσταση μόνο και μόνο για να τον φροντίζει!
ΛΕΩΝ
Υπερήφανη, ανεξάρτητη, εγωίστρια, έχει τόσο μεγάλη ιδέα για τον εαυτό της που δηλώνει «μη μου άπτου» από οποιονδήποτε… θνητό. Φαντάσου σε σχέση με τον μέσο άντρα! Αυτή είναι η βασίλισσα και «εκείνος»… απλά έκπτωτος πρίγκιπας, που υπόκειται στη δική της απόρριψη ή αποδοχή. Τον χρησιμοποιεί σαν ένα σπάνιο πειραματόζωο, ένα σκυλάκι που το τραβά από το λουρί και το εκπαιδεύει στο ρόλο του μέρα με τη μέρα. «Εκείνος» υπακούει τυφλά. Του πετά και ένα… κόκαλο. «Εκεί θα μείνεις, Μπούμπη, τιμωρία», ενώ η «πατρόνα» θα βγει με τον επόμενο. Όταν ο Μπούμπης είναι υπάκουος, η μεγαλόψυχη τον στολίζει με χρωματιστά φιογκάκια και τον παίρνει μαζί της να τον «μοστράρει» στην υψηλή κοινωνία. Και πάνω απ’ όλα, τον εμφανίζει για να δείξει τον αδύναμο χαρακτήρα του μπροστά σε μια γυναίκα της δικής της στάθμης, ενώ δεν παραλείπει να του υπενθυμίζει για εκατοστή φορά ότι ήταν περιζήτητη. Ακόμη και ένας μαχαραγιάς τη ζήτησε σε γάμο αλλά για χάρη του τον απέρριψε (πού ξέρεις, ποτέ δεν είναι αργά!). Στα αρσενικά που περιμένουν θα… απαιτήσει γη και ύδωρ για να μην πάει χαμένη η λίστα αναμονής. Φτάνει τότε η στιγμή που, αν ο «Μπούμπης» απελευθερωθεί και… δαγκώσει, θα τον «ξαμολήσει» αφήνοντας τον ελεύθερο. Εάν αντιθέτως -και είναι το πιθανότερο- καταφέρει να τον εξημερώσει, τότε «εκείνος» θα ζει με την ….ψευδαίσθηση και ευχαριστημένος θα της κουνάει την ουρά και θα τρίβεται στα πόδια της με την εφημερίδα στο στόμα… Τέλος πάντων, σε γενικές γραμμές: σκυλίσια ζωή!!
ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Λεπτολόγος, πεισματάρα, σχολαστική. αναλυτική: ξέρει πάντα πώς, πότε και με ποιον τρόπο να κάνει το κάθε τι. Αντίθετα «αυτός» είναι απρόσεχτος, γιατί ξέρει μεν απέξω τη «Βίβλο» τέλεια, αλλά δεν θυμάται τον αριθμό των κομμάτων. Είναι αποδιοργανωμένος, βάζει τα κάδρα με το μάτι -αντί να χρησιμοποιεί την καρτεσιανή συντεταγμένη- και μετρά την ισχύ της λάμπας με το εκατοστόμετρο. Κι ύστερα, τα σλιπ και τα κατσαβίδια, τα αφήνει σκόρπια παντού, ή τουλάχιστον έτσι της φαίνεται, αφού μια Παρθένος έχει στο νου της ότι στο τέταρτο συρτάρι της ντουλάπας, στο βάθος αριστερά, υπάρχει ένα μαντίλι που δεν είναι στη θέση του και γι’ αυτό δεν κοιμάται όλο το βράδυ! Όσο είναι τσιγκούνης άλλο τόσο ξοδεύει ασύστολα, ενώ για αυτήν είναι σπατάλη και το να ρίξει ένα ψίχουλο στα περιστέρια. Επιστέγασμα όλων αυτών των φοβερών ατελειών «εκείνου»: είναι και φανατικός της μπάλας, γνώρισμα πρωτογονισμού κατά τη γνώμη της. Τι άλλο, λοιπόν, μπορεί να κάνει μια τρυφερή γυναίκα για να βάλει λίγη τάξη στη ζωή του άντρα της από το να υπογραμμίζει συνεχώς όλες αυτές τις ατέλειες που ξεχωρίζουν ένα χιμπατζή από ένα ανθρώπινο ον; Χωρίς φυσικά να τσιγκουνεύεται άφθονες ανθρώπινες εξηγήσεις θα τον πιέσει να σεβαστεί, αν όχι εκείνη, τουλάχιστον τον Δαρβίνο! Αν «αυτός» δεν το σκάσει από ανία, πιεσμένος από το βράχο των εγκυκλοπαιδικών της γνώσεων, ο καημενούλης θα πεισθεί ότι είναι ένα άτομο άχρηστο και ατελές. Δεν ξέρει πόσο μπορεί να πληγώνει η τελειότητα!
ΖΥΓΟΣ
Είναι όμορφη, κομψή, προικισμένη με γοητεία και, δυστυχώς, το ξέρει! Αυτό την κάνει πάντα να αισθάνεται ότι είναι στο κέντρο της προσοχής των άλλων για να ικανοποιεί τον υπερβολικό ναρκισσισμό της. Με το σύντροφο της είναι αμείλικτη. Αν σε κάποια περίπτωση -Θεός φυλάξοι- εκείνος «αφαιρεθεί» για μια στιγμή, αν τολμήσει να στρέψει την προσοχή του προς κάτι άλλο, αν ξεχάσει μια επέτειο, τον βομβαρδίζει με επιπλήξεις και τον επαναφέρει στην τάξη με ποινή αποζημίωσης. Περισσότερο από έναν άντρα έχει ανάγκη από έναν καθρέφτη τον οποίο θα ρωτά συνέχεια «ποια είναι η πιο ωραία του βασιλείου». Εάν «αυτός», σε μια στιγμή αδυναμίας, της απαντήσει «η Αντζελίνα Τζολί», απλά… θα τελειώσει η ζωή του. Άλλωστε… έτσι κι αλλιώς κάνει ζωή ελεεινή -ακόμα κι αν δεν κάνει λάθος ποτέ- δεδομένου ότι για εκείνη κάνει πάντα λάθη: στη γραβάτα που δεν έχει φαντασία, στο χρώμα του πουκάμισου, στο νούμερο των εσωρούχων. Στην πραγματικότητα είναι ένας άντρας για πέταμα. Ένας άντρας που απλώς υπάρχει μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του. Μετά από καιρό ο δυστυχής θα την πιστέψει, θα νιώσει ότι είναι ένα είδος… ψάθας, ένα «τίποτα, με μπόλικο καθόλου» γεγονός που θα τον κάνει στα μάτια της ακόμα πιο ανάξιο, πιο ευτελή και άχρηστο. Τελικά, θα τον ποδοπατήσει με λεπτότητα με το… ασημένιο γοβάκι της και θα αναζητήσει με λαγνεία στο μάτι το επόμενο θύμα της «αβάσταχτης» γοητείας της! Όλα αυτά φυσικά σε επανάληψη, μέχρι να βρει και εκείνη το… δάσκαλό της!
ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Η πεμπτουσία του πάθους! Όμορφη, θερμή, μυστηριώδης, έχει τη δύναμη της αποπλάνησης που προσελκύει τους άνδρες σαν μύγες και σαν μύγες τους καταβροχθίζει αυτή η γνήσια «γυναίκα αράχνη». Όταν «αυτός» πέφτει στον ιστό της εκρηκτικής γοητείας της, έχει ελάχιστες ελπίδες να… επιζήσει. Γεμάτη πάθος, απαιτητική, θέλει τα πάντα κι ακόμα περισσότερα. Του ρουφά την ψυχή και το σώμα με έναν έρωτα που τον «καταπίνει» σαν βαμπίρ: αλλά επειδή το θύμα δεν ζητά κάτι περισσότερο και δεν «ικανοποιείται» με τίποτα λιγότερο, υπνωτισμένο από τη μαγνητική της σαρκική ηδονή, το ενεργειακό «ρούφηγμα» συνεχίζεται μέχρι να του λείψουν οι δυνάμεις. Τα προβλήματα εμφανίζονται όταν αρχίζει να αισθάνεται εξαντλημένος. Σ’ αυτό το σημείο οποιοσδήποτε θα σταματούσε από οίκτο, εκείνη όμως όχι. Και η τελευταία «σταγόνα αίμα» που του απομένει πρέπει να γίνει δική της. Αν «αυτός» δεν είναι αρκετά μαζοχιστής για να ευχαριστιέται από το θανατηφόρο φιλί της της, θα παραμείνει το υπόλοιπο της ζωής του προσπαθώντας να ξεφύγει από τα μαρτύριά της χωρίς να το καταφέρει. Αν αντιθέτως μείνει στο κρεβάτι του βασανιστηρίου, «μετρά» αντίστροφα το χρόνο για τον «τελευταίο ασπασμό»! «Αγάπη και θάνατος» είναι το μότο της κι ο πειρασμός να σκοτώνει το αρσενικό -αφού το έχει χρησιμοποιήσει- είναι τόσο δυνατός που δύσκολα θα καταφέρει να μην τον ικανοποιήσει, έστω ασυνείδητα. Αλλά το αποτέλεσμα δεν αλλάζει: Έτσι κι αλλιώς της πάει να είναι ντυμένη με την πλερέζα ως αυθεντική… μαύρη χήρα…!
ΤΟΞΟΤΗΣ
Είναι πιστή, ειλικρινής, δυναμική, με χιούμορ. Τον άνθρωπο της τον κατακτά με τα έμφυτα «χαρίσματα» του καθαρόαιμου θηλυκού, ξέρει να τον συμβουλεύει για το καλύτερο και του συγχωρεί μέχρι και κάποιο παραστράτημα -αν της το εξομολογηθεί. Μια σύντροφος ευχάριστη και για την ανδρική νοοτροπία βολική και κατάλληλη. «Αυτός» πρέπει να είναι πάντα εύθυμος, αισιόδοξος και διασκεδαστικός. Αν υποχωρήσει για μια στιγμή, αν για πέντε λεπτά έχει τα μούτρα κάτω ή δεν είναι στο ύψος της ασυγκράτητης αφθονίας του λόγου, κατατάσσεται στους μειονεκτικούς, συνθλίβεται από την ανωτερότητα και την κουλτούρα της. Στα απανωτά χτυπήματα εμφανίζονται άλλες, μυστικές θήκες που δεν κρύβουν πάντα θησαυρούς -για παράδειγμα η αυθεντική της αντίληψη περί εμπιστοσύνης που της επιτρέπει περιπέτειες, αρκεί να μη μαθευτούν προς τα έξω- αλλά είναι παροδικές! Κάπως έτσι λοιπόν «αυτός» δεν πρέπει να αισθανθεί προδομένος ή «κερατάς» για μια ώρα γυμναστικής δωματίου με τον μυώδη παίδαρο γυμναστή της ή για μια κούρα μασάζ με τον εξωτικό μασέρ της . Ωστόσο για τον άνδρα κάτι τέτοιο είναι αληθινό χτύπημα. Αν προσπαθήσει να κυριαρχήσει, -επειδή αυτή αισθάνεται ιερή την ελευθερία της-, δεν αφήνει να συμβεί. Αν τελικά την αποδεχθεί όπως είναι, εκείνη θα του υπενθυμίζει το χρόνο που του έχει αφιερώσει, τη βοήθεια που του έχει δώσει, τις συμβουλές που του χάρισε. Θα παραμείνει δεμένος στον πάσαλο του μαρτυρίου της ζήλειας όσο χρειαστεί για να την ξεπληρώσει γι’ αυτά που του πρόσφερε, δηλαδή μια ολόκληρη ζωή, -αν αρκεί!
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Αψεγάδιαστη, τέλεια και τελειομανής, σταθερή, ακούραστη, ασυμβίβαστη, φτιάχνει την ερωτική της ζωή με πεισματική ακρίβεια, χωρίς να αφήνει τίποτε στην τύχη ούτε σε εκείνη, ούτε και στο σύντροφό της. Για αυτήν όλα είναι υποχρεωτικά, αφού κάθε πρόταση ξεκινά με ένα «πρέπει» και κάθε απορία του «θύματος» που περιέχει μέσα της ένα «γιατί;» βρίσκει απάντηση σε ένα αυστηρό «γιατί έτσι πρέπει». Είναι ακριβώς το αντίθετο μιας αφελούς και ανέμελης ερωτικής γυναίκας, ωστόσο είναι ικανή παρ’ όλα αυτά για μια αγάπη τεραστίων διαστάσεων. Μια αγάπη έντονη και καταπιεστική, από όπου το «θύμα» δεν έχει σωτηρία ούτε… μετά θάνατον! Στον άνθρωπο της (αυτό το δύστυχο πλάσμα) δίνει την εντύπωση ότι τον αντιμετωπίζει σαν ένα δυνατό βράχο από τον οποίο «πιάνεται» στις καταιγίδες και τις θύελλες της ζωής. Ακόμα κι όταν «εκείνος» αποφασίσει «τρέμοντας» να πάρει τα ηνία της κατάστασης ξεκινά μια εξαντλητική μάχη εξουσίας. Αν είναι τύπος που καταναλώνει αμέσως την ενέργειά του σε ατυχείς προσπάθειες κυριαρχίας (εδώ γελάνε), είναι καλύτερα να αποτραβηχτεί και να της αφήσει την αρχηγία. Αν, αντιθέτως, επιμένει να αγωνιστεί, για την τελική επικράτησή του…. τόσο το χειρότερο γι’ «αυτόν». Το μόνο που θα καταφέρει είναι να της κεντρίσει περισσότερο την όρεξη για νίκη. Και θα νικήσει. Δεν έχει σημασία πότε -μετά από λίγα χρόνια ή περισσότερα- γιατί αυτή –όπως ο πλανήτης της, ο Κρόνος-δεν βιάζεται. Και καθώς σαν νέα αισθάνεται πιο μεγάλη, όταν γεράσει θα δείχνει πιο νέα, ενώ «αυτός» που θα έχει κουραστεί στις «μάχες» θα μοιάζει παππούς της!
ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Είναι συμπαθητική, ανοιχτή στην πρόοδο, έτοιμη να δεχτεί τις διαφορετικές ποιότητες του ανθρώπινου είδους, ακόμα και των εξωγήινων. «Αυτός» αμέσως γοητεύεται. Ο δυναμισμός, η εξυπνάδα και τα πολλά της ενδιαφέροντα του δίνουν τη σιγουριά ότι μ’ αυτή δεν θα πλήξει ποτέ, γιατί είναι μια γυναίκα διαφορετική από τις άλλες. Πράγματι, τόσο διαφορετική που τον κάνει να νοσταλγεί εκείνες τις συνηθισμένες που μοιάζουν τόσο στη μαμά του. Μετά από τις πρώτες στιγμές του ενθουσιασμού, θα έχει την υποψία ότι ενδιαφέρεται για πολλά άλλα πράγματα εκτός από «αυτόν» και στη σχέση τους δεν έχει τη διάθεση να υποχωρήσει ούτε στο ελάχιστο, ειδικά αν αυτό μπορεί να «βλάψει» την προσωπικότητα της. Σεξουαλικά το «παίζει» ψυχρή. Ακόμα και η μαγειρική της είναι παγερή, με την έννοια ότι το δείπνο δεν έρχεται ποτέ απευθείας από το φούρνο αλλά από το ψυγείο. Οι συναισθηματικές της ικανότητες είναι υπερβολικές προς το ομαδικό επίπεδο. Το μητρικό ένστικτο δεν είναι δυνατό ή δεν το έχει καθόλου. Αν «εκείνος» θέλει να τη χορτάσει, πρέπει να μάθει να μαγειρεύει. Αν θέλει παιδιά, πρέπει να δεχτεί να τα μεγαλώσει. Αν θέλει ζεστασιά, πρέπει να την ψάξει αλλού ή να αγοράσει ένα γάτο! Με την ψυχρότητα της θα τον οδηγήσει στο σφάλμα και θα πικραθεί, γιατί «αυτός» δεν είναι ένας ήρωας «αστρικού πολέμου», είναι μόνο ένας άνθρωπος (δίχως ταυτότητα πια) και με πολλές ατέλειες. Αν δεν τον εγκαταλείψει -πράγμα πολύ πιθανό- θα είναι η καταδίκη του σε θάνατο: θα τον καταστρέψει με τις ικανότητες της σε λιγότερο από ένα αστρικό χρόνο!
ΙΧΘΥΕΣ
Όταν εκδηλώνεται ο έρωτας, «αυτός» πετάει στον έβδομο ουρανό: Έχει βρει μια γυναίκα προικισμένη με τόση αυταπάρνηση, ένα θηλυκό που μοιάζει σαν ένα σπάνιο μαργαριτάρι. Από την ανατολή μέχρι τη δύση είναι «παρούσα» στη ζωή του χωρίς ανάσα: του φέρνει το πρωινό στο κρεβάτι, του ετοιμάζει το μπάνιο, του πλένει την πλάτη, ιδρώνει στην κουζίνα για το φαγητό του, του βάζει έμπλαστρα όταν παθαίνει λουμπάγκο, του ζεσταίνει τα πόδια το χειμώνα και του κάνει αέρα το καλοκαίρι: του γράφει στο laptop τη δουλειά του γραφείου κι όταν εκείνος πάει στην τουαλέτα κρύβεται με μεγάλη επιμέλεια πίσω από την πόρτα με ανοιχτά μάτια και αυτιά, γιατί «εκείνος» μπορεί να έχει ανάγκη από οτιδήποτε. Ωστόσο μετά από λίγο το αντικείμενο όλης αυτής της προσοχής και των φροντίδων αρχίζει να νιώθει μια «ελαφρά ασφυξία» και διεκδικεί το δικαίωμα να αναπνεύσει για λίγο. Είναι το πρώτο βήμα προς την καταστροφή. Και τότε ο «Μπούμπης της» ξαφνικά γίνεται το «ζώον»! Η έλλειψη αναγνώρισης, η ΤΟΣΗ αχαριστία, θα κάνει να ξεσπάσει η έμφυτη προδιάθεση της σε διαμαρτυρίες, ρίχνοντας τη σε κατάθλιψη που –εξάλλου-της είναι και εύκολη και οικεία. Εν τω μεταξύ εντείνει την προσπάθεια της, ελπίζοντας ότι θα τον συγκινήσει, πετυχαίνοντας όμως το αντίθετο. «Αυτός» το καταλαβαίνει και δεν καταφέρνει να αντέξει όλες αυτές τις γυναίκες μαζί σε μια (τη μητέρα, τη γυναίκα, την ερωμένη, την υπηρέτρια) από τις οποίες η…καθεμιά παίρνει κάτι σαν αντάλλαγμα. Ούτε κάποιος με μια μεγάλη καρδιά σαν καρπούζι δεν θα μπορούσε να ικανοποιήσει τη δική της ακόρεστη δίψα της αγάπης. Θα παρουσιάσει λοιπόν το τελευταίο της θανατηφόρο όπλο: θα κλάψει πάνω του, κινδυνεύοντας να τον πνίξει κάτω από έναν καταρράκτη δακρύων, κάνοντας τον να επιθυμεί περισσότερο από ποτέ τη φυγή. Αν «εκείνος» δεν καταφέρει να απαλλαγεί, θα πνιγεί από έναν ωκεανό ερωτικών μηνυμάτων, από γευματάκια, δωράκια και εκπληξούλες… Τρέχα Χαράλαμπε!!!
Ειδήσεις σήμερα
- Καιρός : Μετά τις καταιγίδες έρχονται τα πρώτα χιόνια – Αναλυτικά οι περιοχές
- Ξεκινάει σήμερα η νηστεία των Χριστουγέννων : Τι είναι το Σαρανταλείτουργο
- Άγιος Έρωτας : Η Χλόη ξεκαθαρίζει στον Αργύρη πως δεν τον θέλει πια
- Άση Μπήλιου : Πανσέληνος Νοεμβρίου 2024 – Πώς θα επηρεάσει όλα τα ζώδια
- Η καλύτερη συνταγή για μελομακάρονα με σοκολάτα το 2024